Gå til innhold

quetiapin

Gjest For mye medisin?

Anbefalte innlegg

Gjest For mye medisin?
Skrevet

Har visst fått betennelse i munnen og det er vondt, måtte gå til tannlege i dag og fikk weifapenin. Kan jeg ta quetiapin da?

Hjalp ikke med to sånne i natt, var som om jeg kvakk til og følte hele kroppen dirret. Nesten som kramper,var ekkelt og hadde for masse tanker. Er redd for å ta det nå + at jeg fikk vival til tannlegetimen neste uke. Måtte jo "prøvesmake" på dem. Trenger det virkelig nå og. Kan jeg blande alt det her?

Tar endel voltaren,ibux og paracet og for tiden. Har vondt overalt.

Gjest For mye medisin?
Skrevet

Tar også relpax endel...

Gjest Nerda
Skrevet

Tar også relpax endel...

Det burde ikke være et problem interaksjonsmessig. Weifapenin er så vidt jeg vet akkurat det samme som Apocillin - altså tradisjonell penicillin. Det du kan gjøre er å sjekke de generiske navnene (virkestoffene) i medikamentene du bruker, og gjøre et søk på interaksjoner.no. Quetiapin er generisk (virkestoffet i Seroquel), Voltaren er generisk diklofenak, Ibuc ibuprofen.

Har du tannlegeskrekk? I tilfelle er det kanskje det som holder deg våken? Eler smerter fra betennelsen? Kanskje det kunne være aktuelt med noe ekstra å sove på akkurat denne perioden. F.eks. Imovane eller Stilnoct. Ville hørt med behandlende lege.

Gjest For mye medisin?
Skrevet

Det burde ikke være et problem interaksjonsmessig. Weifapenin er så vidt jeg vet akkurat det samme som Apocillin - altså tradisjonell penicillin. Det du kan gjøre er å sjekke de generiske navnene (virkestoffene) i medikamentene du bruker, og gjøre et søk på interaksjoner.no. Quetiapin er generisk (virkestoffet i Seroquel), Voltaren er generisk diklofenak, Ibuc ibuprofen.

Har du tannlegeskrekk? I tilfelle er det kanskje det som holder deg våken? Eler smerter fra betennelsen? Kanskje det kunne være aktuelt med noe ekstra å sove på akkurat denne perioden. F.eks. Imovane eller Stilnoct. Ville hørt med behandlende lege.

''Har du tannlegeskrekk? I tilfelle er det kanskje det som holder deg våken? Eler smerter fra betennelsen? Kanskje det kunne være aktuelt med noe ekstra å sove på akkurat denne perioden. F.eks. Imovane eller Stilnoct. Ville hørt med behandlende lege.''

Har tannlegeskrekk, men har mer skrekk for tilværelsen jeg befinner meg i nå. Det er høyst reelt, jeg som sliter enormt (vet det) må holde meg sterk. Er under enormt press! Tviler på at det er betennelse og nå, kjenner det jo ikke bare i halve fjeset, men halve kroppen. Etter to pencelin piller i kveld ble jeg rar, måtte bare legge meg og tok vival. Men tenker på alt styret rundt meg, tør ikke ta quetiapin.

Bør sove litt for å klare dagen i morgen. Er ikke i nærheten av legen min en gang, men kan sikkert gå til en her. Prøver å slappe av i senga, men kvekker til, rykker i hele meg. Og har strømninger i kroppen, men det dunker i halve fjeset innimellom. Fikk det for meg at tannlegen vil forgifte meg, drepe meg. Samtidig har jeg tanker om kaoset rundt meg! Alt blander seg. Tror det er quetiapin som gjør dette og. Tror andre ting og.

Masse kaos i meg, men ingen spør hvordan jeg har det. De vil bare bruke meg, er psykolog og lege tror de. Og hvis jeg knekker sammen, forstår de ingenting. De ser ikke hva de holder på med, de har gjort det hele livet mitt. Det er så synd på dem, de er så plaget. Ser det klart, klarer ikke sette grenser. Vil bare være snill, vil folk skal ha det bra.

Gjest For mye medisin?
Skrevet

Migrene og i dag, var et grusomt anfall som har lettet litt nå. Hvorfor må jeg gjennom alt det her?

Er det noe jeg kan gjøre selv?

Gjest For mye medisin?
Skrevet

Migrene og i dag, var et grusomt anfall som har lettet litt nå. Hvorfor må jeg gjennom alt det her?

Er det noe jeg kan gjøre selv?

Har jo svarene selv, så forstår ikke hvorfor jeg spør om ting bare jeg kan svare på :)

Beklager! Dere forstår jo ikke dette...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...