Gjest ElvisPresley Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 Jeg har to innboforsikringer i to forskjellige selskap. (Glemt å si opp det ene.) Ved tyveri, jeg har vel ikke krav på to erstatninger? 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 Nei, det er ikke lov, og er hjemlet i forsikringsvilkårene. Selskapene samarbeider og utveksler informasjon, med følge at et slik forsøk vil bli avslørt. 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 Nei, du får ikke erstatning for samme skade fra to forskjellige forsikringsselskap. 0 Siter
Gjest ElvisPresley Skrevet 21. juni 2011 Skrevet 21. juni 2011 Nei, det er ikke lov, og er hjemlet i forsikringsvilkårene. Selskapene samarbeider og utveksler informasjon, med følge at et slik forsøk vil bli avslørt. Ok. Da får jeg bare velge! Jævlig kjipt jeg ikke hadde registrert sykkelen hos Falch! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.