Gå til innhold

Veiedag.. - igjen :-)

Anbefalte innlegg

Gjest - Ingoen -

Ja, veide meg i dag og vekta viste 60,6 kg.

Det er hele 1 kg mindre enn forrige uke ( mensen da) og jeg er veldig overrrasket og glad. Så da har jeg altså gått ned fra 64 kg til litt i overkant av 60 kg siden 4.april. Veldig fornøyd med meg selv og ser stor forandring på midjen min. Faktisk er en bukse jeg kjøpte i mars litt i videste laget nå + en tskjorte i str small som mannen min kjøpte til jul kan nå brukes (selv om jeg trives best i str m) . Den var pølseskinn i januar.

Jeg føler meg fin og veldig vel nå, en befrielse å bli kvitt noen av valkene som hadde samlet seg opp på midtre del av kroppen :-) Også godt å være kvitt digre silikonlignende ammemeloner i str 80 DD, nå er jeg tilbake i mine 80B-cuper og føler meg mye nettere.

Så nå må jeg bare fortsette med normalt, litt ekstra sunt kosthold i passe små doser og kjøre på med trimturer ( har vært litt slapp med trimmen siste 2 ukene, vært utrolig travelt!).

Målet er å komme ned til 58 kg (er 159 cm) de neste par mnd, det tror jeg er perfekt vekt for meg nå som jeg er voksen dame på snart 30 år (pleide å veie 52 i mine yngre før-barn-og-mann-dager...)

Hvordan står det til med dere andre, da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/366373-veiedag-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...