Gå til innhold

seroquel

Anbefalte innlegg

Gjest Ainona
Skrevet

Tror du jeg blir dårlig av seroquel?

Tatt masse piller i dag, rart jeg ikke er trøtt. Tok en seroquel, kjenner den florerer rundt i kroppen og lager smerter. Stemmer det?

Vil ikke dø i natt!

Gjest Ainona
Skrevet

Hvor mye har du tatt da?

Bare 25 mg. Men tatt endel andre piller i dag og, likevel verker kroppen. Må bare slutte å ta piller tror jeg, mister oversikten.

Gjest Merlen
Skrevet

Bare 25 mg. Men tatt endel andre piller i dag og, likevel verker kroppen. Må bare slutte å ta piller tror jeg, mister oversikten.

Du kan nok slappe helt av, dette er "ingenting".

Gjest Svarttrost
Skrevet

Med en såpass liten dose Sq som du har tatt, er vel sjansen veldig liten for at du kjenner den rundt omkring i kroppen. Ikke er den kjent for å lage smerter heller.

Lykke til!

Gjest Ainona
Skrevet

Du kan nok slappe helt av, dette er "ingenting".

Ok, satser på at jeg lever i morgen og. Har jo mye å gjøre ;)

Gjest Ainona
Skrevet

Med en såpass liten dose Sq som du har tatt, er vel sjansen veldig liten for at du kjenner den rundt omkring i kroppen. Ikke er den kjent for å lage smerter heller.

Lykke til!

Takk ;)

Tok en får å se om det ble noen forskjell på meg, men vet ikke jeg.

Gjest Nerda
Skrevet

Det er jo som andre alt har sagt en veldig beskjeden dose du har tatt av akkurat Seroquel. Jeg ville dog råde deg til å kntakte giftinformasjonen.no (du finner tlf der, jeg husker det ikke i hodet). Eventuelt legevakta i kommunen din hvis du har tatt mye piller og bekymrer deg. Her på DOL er vi (utenom NHD) ikke å regne som profesjonelt helsepersonell. Dette skriver jeg ikke fordi jeg ønsker å kritisere deg fordi du tok det opp her, men jeg tenker bare at det kanskje er bedre for deg å få svar fra garantert kvalifisert personell dersom du har tatt for mange piller og er redd for å stryke med.

willemo1365380562
Skrevet

Ok, satser på at jeg lever i morgen og. Har jo mye å gjøre ;)

På den "minidosen" er det ingen problemer. Jeg går nå på 800mg og har ingen bivirkning med av det. Så du kan trygt legge deg, sove godt og våkne opp i morgen frisk og opplagt :)

Gjest Ainona
Skrevet

Det er jo som andre alt har sagt en veldig beskjeden dose du har tatt av akkurat Seroquel. Jeg ville dog råde deg til å kntakte giftinformasjonen.no (du finner tlf der, jeg husker det ikke i hodet). Eventuelt legevakta i kommunen din hvis du har tatt mye piller og bekymrer deg. Her på DOL er vi (utenom NHD) ikke å regne som profesjonelt helsepersonell. Dette skriver jeg ikke fordi jeg ønsker å kritisere deg fordi du tok det opp her, men jeg tenker bare at det kanskje er bedre for deg å få svar fra garantert kvalifisert personell dersom du har tatt for mange piller og er redd for å stryke med.

Var pga migrenen jeg tok masse piller, har gjort det før og da tok de blodprøve, men nyrene var ok. Er sikkert ok denne gangen og :)

Tar 25 mg seroquel jeg om kveldene, sov godt i natt :)

Gjest Ainona
Skrevet

På den "minidosen" er det ingen problemer. Jeg går nå på 800mg og har ingen bivirkning med av det. Så du kan trygt legge deg, sove godt og våkne opp i morgen frisk og opplagt :)

Takk :)

Tror jeg skal ta 50 mg i kveld. Er ganske plaget av diverse, men vanskelig å forstå. Var så godt å sove i natt, i love it ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...