Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og. Men når det roer seg hiver jeg innpå, så inntrer neste krise. Går opp og ned hele tiden, enten spiser jeg ellers spiser jeg ikke. Tror kroppen blir forvirra,hehe...

Jeg har vært sånn hele mitt liv og veid det samme helt til stoffskiftet mitt først ble høyt og så lavt, og nå er jeg feit uansett hvor lite eller hvor mye jeg spiser. Jeg har slanket meg siden jul og gått ned 400 gram ;o)

Nå gidder ikke jeg mere for i år, jeg må jo ut å ta noen utepils og hygge meg jeg også. Jeg har ikke engang spist en sjokolade.

Annonse

Gjest Ainona

Jeg har vært sånn hele mitt liv og veid det samme helt til stoffskiftet mitt først ble høyt og så lavt, og nå er jeg feit uansett hvor lite eller hvor mye jeg spiser. Jeg har slanket meg siden jul og gått ned 400 gram ;o)

Nå gidder ikke jeg mere for i år, jeg må jo ut å ta noen utepils og hygge meg jeg også. Jeg har ikke engang spist en sjokolade.

Enig! Det får bare være, gidder ikke mer. Og når det er krise raser det jo nedover uansett, når krisen er over opp igjen hehe :)

En får nyte livet mens en kan, spise det man har lyst på. Har foressten lyst på cider, neste helg ;)

Enig! Det får bare være, gidder ikke mer. Og når det er krise raser det jo nedover uansett, når krisen er over opp igjen hehe :)

En får nyte livet mens en kan, spise det man har lyst på. Har foressten lyst på cider, neste helg ;)

Jeg har funnet ut at de har tranebærcider på Kiwi, den er skikkelig god ;o)

Annonse

Ja, og der har de cider med granateple og ;)

Og på coop prix har de med jordbær. På rema hadde de og en ny sort, var importert fra Sverige. Men ikke god :(

Derfor jeg ikke husker hva det var sikkert.

Jeg skjønner at jeg må titte mer på ciderhyllene. Men jeg drikker så sjelden at jeg glemmer å kjøpe inn bortsett fra hvis jeg får besøk. Men har to tranebær i kjøleskapet som har stått der noen uker ;o)

Gjest Ainona

Jeg skjønner at jeg må titte mer på ciderhyllene. Men jeg drikker så sjelden at jeg glemmer å kjøpe inn bortsett fra hvis jeg får besøk. Men har to tranebær i kjøleskapet som har stått der noen uker ;o)

Sjelden jeg drikker og, hat to pære i kjøleskapet. Men er lei av dem, tranebær må testes nå ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...