Gå til innhold

Nattaktiviteter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

5

• Dorthe

4

• mariaflyfly

2

• 100%ull

1

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

Jeg er uføretrygdet, og har endel smerter som gjør meg søvnløs, da leser jeg på nettet/ser på TV/leser bøker og tusler rundt i huset...

Jeg kan gjøre det fordi jeg ikke skal på jobb dagen etter, men i den tiden jeg skulle på jobb dagen etter, brukte jeg Immovane.

Vet ikke helt hva din situasjon er, bare at vi alle trenger søvn!

Gjest Ainona

Jeg er uføretrygdet, og har endel smerter som gjør meg søvnløs, da leser jeg på nettet/ser på TV/leser bøker og tusler rundt i huset...

Jeg kan gjøre det fordi jeg ikke skal på jobb dagen etter, men i den tiden jeg skulle på jobb dagen etter, brukte jeg Immovane.

Vet ikke helt hva din situasjon er, bare at vi alle trenger søvn!

Ok ;)

Uføretrygd her og, ja vi trenger søvn.

hidi, the scorpion

Ok ;)

Uføretrygd her og, ja vi trenger søvn.

Da kontakter du legen din og sier at du periodevis lider av søvnmangel, tom uføretrygdede trenger søvn!

Du kan få en resept på 30 Immovane, med beskjed om ikke å bruke det daglig, kun ved behov!

Ikke be om resept, la legen komme frem til konklusjonen selv.

Lykke til, Aiona!

Annonse

Gjest pointless

Står opp og lufter meg litt på trappa med en røyk. Forsøker å lese litt også til jeg blir så trøtt at jeg kan legge meg igjen og forsøke å sove på nytt.

(Husker en gang da jeg ikke var noe trøtt i det hele tatt og var våken hele natta og gjorde rein kåken, sorterte og ryddet i skuffer og skap.)

Gjest sangsol

Om jeg ikke får sove, så unngår jeg å la det stresse meg.

Jeg står opp og leser på nett. Evt legger meg på sofaen og hører radio. Pleier å bli trøtt igjen etter et par timer, og sovner gjerne da. Skulle det allerede være morgen (feks fordi jeg våknet om natta og ikke rekker å sovne igjen), så står jeg opp og går på jobb.

En natt med lite søvn er helt uproblematisk og ikke noe kave seg opp for.

Gjest Ainona

Da kontakter du legen din og sier at du periodevis lider av søvnmangel, tom uføretrygdede trenger søvn!

Du kan få en resept på 30 Immovane, med beskjed om ikke å bruke det daglig, kun ved behov!

Ikke be om resept, la legen komme frem til konklusjonen selv.

Lykke til, Aiona!

Tusen takk hidi ;)

Det ornder seg nok.

Gjest Ainona

Står opp og lufter meg litt på trappa med en røyk. Forsøker å lese litt også til jeg blir så trøtt at jeg kan legge meg igjen og forsøke å sove på nytt.

(Husker en gang da jeg ikke var noe trøtt i det hele tatt og var våken hele natta og gjorde rein kåken, sorterte og ryddet i skuffer og skap.)

Ja, når en først er våken kan en like godt gjøre noe fornuftig ;)

Gjest Ainona

Om jeg ikke får sove, så unngår jeg å la det stresse meg.

Jeg står opp og leser på nett. Evt legger meg på sofaen og hører radio. Pleier å bli trøtt igjen etter et par timer, og sovner gjerne da. Skulle det allerede være morgen (feks fordi jeg våknet om natta og ikke rekker å sovne igjen), så står jeg opp og går på jobb.

En natt med lite søvn er helt uproblematisk og ikke noe kave seg opp for.

Nei, en natt går greit...

Sikkert okey å gå tur om natta og, alt er så stille og fint :)

Gjest togli

Må bare gjøre alvor av å kjøpe meg spikermatte :)

Men du ligger vel ikke på den om natta?

Kjøpte meg helsemadrass, men det hjalp jo ikke.

Det må du gjøre alvor av, ja! Mitt beste kjøp :)

Nei, jeg legger meg på den (viktig at den ligger godt inni nakken) og kjenner meg fullstendig avslappa etter fem minutter... da døser jeg som regel i noen minutter til før jeg tar den bort, og sovner som en stein :)

Gjest Ainona

Det må du gjøre alvor av, ja! Mitt beste kjøp :)

Nei, jeg legger meg på den (viktig at den ligger godt inni nakken) og kjenner meg fullstendig avslappa etter fem minutter... da døser jeg som regel i noen minutter til før jeg tar den bort, og sovner som en stein :)

Ja, skal se om jeg finner en i dag jeg, teste i kveld ;)

Annonse

Gjest togli

Ja, skal se om jeg finner en i dag jeg, teste i kveld ;)

Lykke til:)

Husk at du bør ligge rett på matta uten noe på overkroppen, og de to første gangene kan det kjennes ubehagelig å legge seg ned - men du bør holde ut de første minuttene, så vil du etterhvert føle en behagelig varme og avslapning i kroppen.. Nå legger jeg meg bare rett ned uten å føle ubehag med det samme, så man blir vel litt "herda" ;)

Gjest Ainona

Lykke til:)

Husk at du bør ligge rett på matta uten noe på overkroppen, og de to første gangene kan det kjennes ubehagelig å legge seg ned - men du bør holde ut de første minuttene, så vil du etterhvert føle en behagelig varme og avslapning i kroppen.. Nå legger jeg meg bare rett ned uten å føle ubehag med det samme, så man blir vel litt "herda" ;)

Takk :)

Har du den i senga?

Gleder og gruer meg til å prøve.

Gjest togli

Takk :)

Har du den i senga?

Gleder og gruer meg til å prøve.

Ikke noe å grue seg til iallefall! Ungene mine på 7, 11 og 14 elsker den ;)

Pleier å ha den i senga ja... Ofte våkner jeg veldig tidlig på morgenen, og da legger jeg meg på matta for å sovne kjapt igjen:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...