Gå til innhold

It's better to have loved and lost..

Anbefalte innlegg

Gjest YotoHama
Skrevet

Så ble jeg hardt og brutalt dumpet av den jeg trodde skulle være min kommende livsledsager. Jeg gikk all in. Ingen hemmligheter usagt. Fortalte om sosialangst-spøkelse, prestasjonsangsten og de rolige, time-out periodene som jeg trenger i blant. Alt av hva jeg syntes er utfordrene med livet mitt. Det gikk som en drøm. Hun forstod faktisk, eller aksepterte er vel det riktige ordet. Kun litt over et år siden det samme skjedde. Da med litt flere hemmeligheter. Altså dumpet på en ugrei måte.

Tror jeg vant på å fortelle, selvom jeg undrer på om det var dette som var tungen på vektskåla. Her ligger jeg, 33 år, barnløs og hemningsløst lei meg.

Kommer til å være åpen om livslidelsene mine ved neste anledning hvis den kommer igjen. Faen, jeg er ikke spedalsk, jeg har bare litt vanskelig for enkelte ting. Stort sett klarer jeg å gjennomføre også, og det med glans. Akkurat nå føler jeg bare tomhet og ulykke. Hva om det som støtt og stadig blir sagt om at kvinner velger bad-boys in the end? Ikke for å skryte av meg selv. Men jeg er snill og grei tvers i gjennom. Går det an for jenter å like oss? Bare noen ettermiddagsord, før jeg snur meg rundt og trekker pleddet over hue..

Anyways, I'll do it again. Any time..

Fortsetter under...

Skrevet

Hvor lenge har du kjent denne jenta da? Tror det er lurt å vente en tid før en deler sine "negative" sider. Dermed skremmer du ikke vedkommende bort.

Gjest Nevertheless
Skrevet

Det var leit å høre! Jeg vet hva kjærlighetssorg er. Ble selv dumpet pga min diagnose. Er også veldig enig i dette med damer og bad-boys. Jeg føler at det at jeg er snill og myk mann er en hindring. Jeg vil aldri kunne være den kule macho typen som kvinner vil ha.

Håper det går bra med deg!

Gjest tripple
Skrevet

''Går det an for jenter å like oss?''

Ja, det skjer når vi går fra jenter til damer og har vært igjennom noen år med badboys og sitter igjen med et barn eller flere. Jeg vil si sånn ca. 35 års alder og eldre. Vi er da kloke av skade og forstår at snille gutter var det vi skulle satset på hele veien :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...