rose23 Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Har arvet en sum med penger som gjør at jeg kan kvitte meg med hele studielånet eller en tredjedel av boliglånet. Hva ville du ha valgt? Vurderer også å ta laseroperasjon på øynene. Vil jeg kunne spare inn linseforbruket en gang i framtiden? Koster vel 20-30. 000 for begge øynene... 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Ops...feil forum Betal på huslånet, det er gode betingelser på studielånet mht. betalingsutsettelse o.l. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Jeg ville ikke nølt et øyeblikk med å betale ned på boliglånet. Studielån har mye bedre betingelser. 0 Siter
rose23 Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Skrevet 24. juni 2011 Betal på huslånet, det er gode betingelser på studielånet mht. betalingsutsettelse o.l. Er det slik at om jeg betaler en tredjedel av boliglånet så vil de månedlige avdragene bli mindre tro? 0 Siter
Gjest Aslatity Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Er det slik at om jeg betaler en tredjedel av boliglånet så vil de månedlige avdragene bli mindre tro? Ikke med annuitetslån. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Er det slik at om jeg betaler en tredjedel av boliglånet så vil de månedlige avdragene bli mindre tro? ''Er det slik at om jeg betaler en tredjedel av boliglånet så vil de månedlige avdragene bli mindre tro? '' Det spørs hva slags boliglån du har. Du kan ta kontakt med banken og be om å redusere avdragene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 For meg var det ikke spørsmål for da jeg arvet penger så mistet jeg bostøtta mi og dermed betalte jeg ut boliglånet. 0 Siter
rose23 Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Skrevet 24. juni 2011 Ikke med annuitetslån. Jammen ikke sikker på verken hva slags lån jeg har, renten, hva jeg betaler og når. 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Er det slik at om jeg betaler en tredjedel av boliglånet så vil de månedlige avdragene bli mindre tro? Som andre her sier, det kommer an på hvilken type lån det er. Hvis jeg var deg ville jeg ringt banken og diskutert det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.