Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har arvet en sum med penger som gjør at jeg kan kvitte meg med hele studielånet eller en tredjedel av boliglånet. Hva ville du ha valgt?

Vurderer også å ta laseroperasjon på øynene. Vil jeg kunne spare inn linseforbruket en gang i framtiden? Koster vel 20-30. 000 for begge øynene...

Fortsetter under...

motorPrøysen
Skrevet

Ops...feil forum

Betal på huslånet, det er gode betingelser på studielånet mht. betalingsutsettelse o.l.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg ville ikke nølt et øyeblikk med å betale ned på boliglånet. Studielån har mye bedre betingelser.

Skrevet

Betal på huslånet, det er gode betingelser på studielånet mht. betalingsutsettelse o.l.

Er det slik at om jeg betaler en tredjedel av boliglånet så vil de månedlige avdragene bli mindre tro?

Annonse

Gjest Aslatity
Skrevet

Er det slik at om jeg betaler en tredjedel av boliglånet så vil de månedlige avdragene bli mindre tro?

Ikke med annuitetslån.

Gjest Elextra
Skrevet

''Er det slik at om jeg betaler en tredjedel av boliglånet så vil de månedlige avdragene bli mindre tro?

''

Det spørs hva slags boliglån du har. Du kan ta kontakt med banken og be om å redusere avdragene.

Skrevet

For meg var det ikke spørsmål for da jeg arvet penger så mistet jeg bostøtta mi og dermed betalte jeg ut boliglånet.

Skrevet

Ikke med annuitetslån.

Jammen ikke sikker på verken hva slags lån jeg har, renten, hva jeg betaler og når.

motorPrøysen
Skrevet

Som andre her sier, det kommer an på hvilken type lån det er. Hvis jeg var deg ville jeg ringt banken og diskutert det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...