Gjest Zeiko Skrevet 9. oktober 2001 Del Skrevet 9. oktober 2001 Jeg går en tur hver dag men i det siste har det beggynt å gjøre vondt i hofter og bekken.Kjennes også ut som det kommer nedover beina i fra lårbeinet eller festet. Har aldri opplevd det før og jeg ville ha trodd at dette ville ha kommet de første gangene for så og bli bedre. Har vært passiv når det gjelder aktiviteter før. Er en del overvektig 30 kilo etter ibm eller hva det heter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Zeiko. Har du hatt en lengre inaktiv periode, for så starte opp med daglige turer, så er nok denne formen for stivhet, stølhet og vondt temmelig naturlig. Overvekten bidrar nok også litt til dette. Jeg foreslår at du inntil snø og is kommer, varierer med sykling. Hva med å besøke en svømmehall ett par ganger i uken. Når vinteren er her, prøv deg på ski igjen. Det er en glimrende, allsidig form for trening. Hvis smertene vedvarer tiltross for disse rådene, bør du la legen se nærmere på dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.