laban Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Er du sikker på at du har sjekket riktig konto? De sendes til samme konto som forrige gang du fikk penger igjen, hvis du ikke endrer den. Hvis det er flere år siden, har du kanskje byttet brukskonto? Ellers er det ikke uvanlig at det er +/- etpar dager. (Regner nå med at du er sikker på at du tilhører den gruppa som får oppgjør i juni.) 0 Siter
Gjest Gulfen Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Er du sikker på at du har sjekket riktig konto? De sendes til samme konto som forrige gang du fikk penger igjen, hvis du ikke endrer den. Hvis det er flere år siden, har du kanskje byttet brukskonto? Ellers er det ikke uvanlig at det er +/- etpar dager. (Regner nå med at du er sikker på at du tilhører den gruppa som får oppgjør i juni.) Sjekker riktig konto ja. Ser på skatteoppgjøret at den sendes til min "nye" konto jeg fikk for et år siden. Skal ha det i juni ja. Synes det er rart at folk som bor i samme by som meg har fått det, men ikke jeg. 0 Siter
laban Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Sjekker riktig konto ja. Ser på skatteoppgjøret at den sendes til min "nye" konto jeg fikk for et år siden. Skal ha det i juni ja. Synes det er rart at folk som bor i samme by som meg har fått det, men ikke jeg. Samme bank kan være vel så viktig som samme by. Se det an til mandag. 0 Siter
Gjest Gulfen Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Samme bank kan være vel så viktig som samme by. Se det an til mandag. Ok, satser på at de kommer nå etter 15:45 som er siste tid for overføring. 0 Siter
Gjest Gulfen Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Samme bank kan være vel så viktig som samme by. Se det an til mandag. De kom inn nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.