Gå til innhold

Har kvinner som må sminke seg dårlig selvtillit?

Anbefalte innlegg

Gjest Asbergy
Skrevet

Kvinner som ikke kan gå ut uten å sminke seg sliter med selvfølelsen ikke sant?

Videoannonse
Annonse
Gjest sangsol
Skrevet

Eller føler seg naken uten lett sminke?

Eller er lei av å bli spurt om de er trøtte? (som skjer når de er uten sminke)?

Skrevet

Hvorfor det?

Kanskje de bare ønsker "se bedre ut"?

Kanskje de liker å endre på utseende / sminke seg?

Kanskje de bruker sminke og parfyme til å kommunisere?

(Nå snakker jeg om "normal sminke", og ikke folk som sminker/opererer seg til å se ut som katter, Dolly Duck, osv.)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ja. Det er kanskje riktig. Jeg sminker meg litt hver dag for å føle meg litt bedre ihvertfall.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva med meg, med en salig verv som skriker etter voks hver gang jeg har dusjet, og som til og med bruker både deodorant og aftershave før jeg går ut?

Jeg er ikke kvinne, og ofte føler jeg meg heller ikke som en.

Gjest Sånn kan det også være...
Skrevet

Jeg lot være å sminke meg i mange år pga dårlig selvbilde. Var sikker på at jeg ikke fikk det pent nok til...

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Det ville vel nemlig bety at jeg som aldri bruker sminke har en selvtillit som er enorm? Det har jeg ikke.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg har mye mer selvtillit når jeg sminker meg enn når jeg ikke gjør det. Jeg liker innimellom å dulle ordentlig med meg selv, men sminker meg ikke hver dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...