Gjest Asbergy Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Kvinner som ikke kan gå ut uten å sminke seg sliter med selvfølelsen ikke sant? 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Eller føler seg naken uten lett sminke? Eller er lei av å bli spurt om de er trøtte? (som skjer når de er uten sminke)? 0 Siter
Sør Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Hvorfor det? Kanskje de bare ønsker "se bedre ut"? Kanskje de liker å endre på utseende / sminke seg? Kanskje de bruker sminke og parfyme til å kommunisere? (Nå snakker jeg om "normal sminke", og ikke folk som sminker/opererer seg til å se ut som katter, Dolly Duck, osv.) Med vennlig hilsen 0 Siter
spiky Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Ja. Det er kanskje riktig. Jeg sminker meg litt hver dag for å føle meg litt bedre ihvertfall. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Hva med meg, med en salig verv som skriker etter voks hver gang jeg har dusjet, og som til og med bruker både deodorant og aftershave før jeg går ut? Jeg er ikke kvinne, og ofte føler jeg meg heller ikke som en. 0 Siter
Gjest Sånn kan det også være... Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Jeg lot være å sminke meg i mange år pga dårlig selvbilde. Var sikker på at jeg ikke fikk det pent nok til... 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Nei, det tror jeg ikke. Det ville vel nemlig bety at jeg som aldri bruker sminke har en selvtillit som er enorm? Det har jeg ikke. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Jeg har mye mer selvtillit når jeg sminker meg enn når jeg ikke gjør det. Jeg liker innimellom å dulle ordentlig med meg selv, men sminker meg ikke hver dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.