Gjest meg:) Skrevet 9. oktober 2001 Del Skrevet 9. oktober 2001 hei! jeg har i det siste begynt å trene mer, aller mest fordi jeg vil! men også for å få en smalere figur og kanskje en litt lettere vekt! og jeg lurer på om min trenings 'plan' er bra da... jeg går 20 min på step maskin, går en 3 km lang tur ca og tar 200++ sit ups, + lår øvelser (på kvelden) og av og til dips (ca 10-20 stk) og litt innimellom sykle på ergometersykkel... høres dette ok ut? (ps. har trent ei god stund fra før, dvs noen år!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 -meg: Du sier ikke hvor ofte du gjør dette, men 3-4 ganger i uken er bra, hvis du ønsker litt rask fremgang. Skal man beholde lyst og iver til å trene, varier mest mulig, tren ute og inne, tren kondisjon og styrke om hverandre. Det du nevner, høres bra ut for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg:) Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 -meg: Du sier ikke hvor ofte du gjør dette, men 3-4 ganger i uken er bra, hvis du ønsker litt rask fremgang. Skal man beholde lyst og iver til å trene, varier mest mulig, tren ute og inne, tren kondisjon og styrke om hverandre. Det du nevner, høres bra ut for meg. ville bare si at jeg gjør dette hver dag... + at jeg også har litt ekstra et par dager i uka i tillegg men vil jeg da få veldig store muskler? jeg er mest intressert i å bli litt smalere spesielt nedre mage, baken og inner lår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
røyksopp Skrevet 28. oktober 2001 Del Skrevet 28. oktober 2001 ville bare si at jeg gjør dette hver dag... + at jeg også har litt ekstra et par dager i uka i tillegg men vil jeg da få veldig store muskler? jeg er mest intressert i å bli litt smalere spesielt nedre mage, baken og inner lår. Ikke tren styrke hver dag. Tren heller styrke og kondis annen hver dag. Når du trener styrke, brytes musklene ned. Det er når du hviler, at musklene bygges. Sørg for å få masse søvn og spis mye, så får du nok mye resultater. Men du burde kanskje begynne med flere øvelser, så du ikke får en så "skjev" kropp? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
røyksopp Skrevet 28. oktober 2001 Del Skrevet 28. oktober 2001 ville bare si at jeg gjør dette hver dag... + at jeg også har litt ekstra et par dager i uka i tillegg men vil jeg da få veldig store muskler? jeg er mest intressert i å bli litt smalere spesielt nedre mage, baken og inner lår. Ikke tren styrke hver dag. Tren heller styrke og kondis annen hver dag. Når du trener styrke, brytes musklene ned. Det er når du hviler, at musklene bygges. Sørg for å få masse søvn og spis mye, så får du nok mye resultater. Men du burde kanskje begynne med flere øvelser, så du ikke får en så "skjev" kropp? F.eks knebøy er en fin øvelse for lår og rumpe. Da står du oppreist, og senker kroppen så lårene er pararelle med gulvet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest til bake meld ing Skrevet 28. oktober 2001 Del Skrevet 28. oktober 2001 Tilbakemelding, treningsprogram, stepmaskin, lårøvelser! (ikke tilbake melding, trenings program, step maskin, lår øvelser). Les mer her: http://folk.uio.no/tfredvik/amo/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg:) Skrevet 28. oktober 2001 Del Skrevet 28. oktober 2001 Tilbakemelding, treningsprogram, stepmaskin, lårøvelser! (ikke tilbake melding, trenings program, step maskin, lår øvelser). Les mer her: http://folk.uio.no/tfredvik/amo/ eh, kødder du? *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg:) Skrevet 28. oktober 2001 Del Skrevet 28. oktober 2001 Ikke tren styrke hver dag. Tren heller styrke og kondis annen hver dag. Når du trener styrke, brytes musklene ned. Det er når du hviler, at musklene bygges. Sørg for å få masse søvn og spis mye, så får du nok mye resultater. Men du burde kanskje begynne med flere øvelser, så du ikke får en så "skjev" kropp? F.eks knebøy er en fin øvelse for lår og rumpe. Da står du oppreist, og senker kroppen så lårene er pararelle med gulvet. Hei! lurte på om du kunne forklare det med 'skjev' kropp? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
røyksopp Skrevet 28. oktober 2001 Del Skrevet 28. oktober 2001 Hei! lurte på om du kunne forklare det med 'skjev' kropp? Hvis en som trener vekter, trener bare brystet og skuldrene, vil han da få veltrente og store bryst/skuldre, men pinglete på resten av kroppen... Og det er jo ikke særlig pent, eller hva? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.