Gå til innhold

Hva heter torturinstrumentet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''Hva kalles den ekle tingen? Jeg har glemt det.''

Noe vil kjøpe til parteren din...? Stakkars ;)))

Hehe *ser for meg* nei, jeg snakker med noen og trengte et "bilde" i en forklaring om noe greier. Så kryptisk det høres, så er det ikke det. ;0) Handler om smerter. Over tid.

hidi, the scorpion

Hehe *ser for meg* nei, jeg snakker med noen og trengte et "bilde" i en forklaring om noe greier. Så kryptisk det høres, så er det ikke det. ;0) Handler om smerter. Over tid.

''Handler om smerter. Over tid.''

Nå ble jeg ihvertfall skeptisk....?

Fra spøk til alvor, så vet jeg hva du mener, men husker heller ikke hva det kalles. Har du søkt på selvtortur?

Annonse

''Handler om smerter. Over tid.''

Nå ble jeg ihvertfall skeptisk....?

Fra spøk til alvor, så vet jeg hva du mener, men husker heller ikke hva det kalles. Har du søkt på selvtortur?

Nei altså, den er et godt bilde egentlig. For om du tar den på og går med den i tre mnd. Så vil du først gå med fryktelig vondt i låret.

Men etter en tid vil du ha så vondt i hele kroppen at hele systemet risikerer å kollapse. Inkludert psyken. Det handler om det å se kroppen som helhet. :o)

Gjest Jacoba

Nei altså, den er et godt bilde egentlig. For om du tar den på og går med den i tre mnd. Så vil du først gå med fryktelig vondt i låret.

Men etter en tid vil du ha så vondt i hele kroppen at hele systemet risikerer å kollapse. Inkludert psyken. Det handler om det å se kroppen som helhet. :o)

Eller som en annen torturmetode, som jo virker "enkel" i utgangspunktet; vanndråper som sakte drypper ned i hodet ditt. Samme sted. Igjen. Og igjen. Men kan tenke meg det snart vil utvikle seg slik du skisserer - helt uutholdelig med smerter overalt både fysisk og psykisk.

Eller som en annen torturmetode, som jo virker "enkel" i utgangspunktet; vanndråper som sakte drypper ned i hodet ditt. Samme sted. Igjen. Og igjen. Men kan tenke meg det snart vil utvikle seg slik du skisserer - helt uutholdelig med smerter overalt både fysisk og psykisk.

Den der ja.. Mythbusters testa den på tv, og selv om det var for morro med trygge omgivelser. Så flippa forsøkskaninene ut etter mindre enn timer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...