Gå til innhold

Slutte i terapi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det enda like jævlig og kjenner at jeg vil dø.

Samtidig som jeg gleder meg til praksis og styr til høsten.

Jeg elsker han enda veldig høyt og sliter veldig. Altså i overkant dramatisk,. " Æ kan ittgj lev kjære" for ¨si det på trøndersk.

Men jeg har avtalt med broren min at vi skal snakke sammen hver torsdag klokken 12 om livet og problemer flere måneder sammen.

Jeg er enda helt knust og selvdestruktiv. Nå er det virkelig over. Jeg klarer det ikke. Jeg har det så vondt.

hidi, the scorpion
Skrevet

'''Jeg er enda helt knust og selvdestruktiv. Nå er det virkelig over. Jeg klarer det ikke. Jeg har det så vondt.''

Det eneste som kan gå over vondt, er godt! Jeg har vært i kjelleren, men plutselig hadde jeg noe å leve for!

Det gjelder deg òg, Giffordsen, å gi opp er å tape, men å overvinne er seier;)

Tro meg, livet er verdt å leve!

Gjest Nevertheless
Skrevet

Huff, høres ikke greit ut. Men hvordan har du uttrykt behovet for at du ikke er klar for å slutte? Kjenner de til hvordan du har det eller har du bare litt med på det?

Skrevet

Jeg begynte plutselig å tenke på innlegget ditt, og lurer på hvordan det går nå. Bra at du har broren din i en overgangsfase. Det kommer til å bli bedre, enten det allerede har blitt det eller ikke.

Skrevet

Huff, høres ikke greit ut. Men hvordan har du uttrykt behovet for at du ikke er klar for å slutte? Kjenner de til hvordan du har det eller har du bare litt med på det?

''Huff, høres ikke greit ut. Men hvordan har du uttrykt behovet for at du ikke er klar for å slutte? Kjenner de til hvordan du har det eller har du bare litt med på det?''

Å slutte i terapi er en viktig del av terapien. Man kan godt være "klar for å slutte" selv om det ikke føles sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...