Giffordsen Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Jeg har det enda like jævlig og kjenner at jeg vil dø. Samtidig som jeg gleder meg til praksis og styr til høsten. Jeg elsker han enda veldig høyt og sliter veldig. Altså i overkant dramatisk,. " Æ kan ittgj lev kjære" for ¨si det på trøndersk. Men jeg har avtalt med broren min at vi skal snakke sammen hver torsdag klokken 12 om livet og problemer flere måneder sammen. Jeg er enda helt knust og selvdestruktiv. Nå er det virkelig over. Jeg klarer det ikke. Jeg har det så vondt. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 '''Jeg er enda helt knust og selvdestruktiv. Nå er det virkelig over. Jeg klarer det ikke. Jeg har det så vondt.'' Det eneste som kan gå over vondt, er godt! Jeg har vært i kjelleren, men plutselig hadde jeg noe å leve for! Det gjelder deg òg, Giffordsen, å gi opp er å tape, men å overvinne er seier;) Tro meg, livet er verdt å leve! 0 Siter
Gjest Nevertheless Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Huff, høres ikke greit ut. Men hvordan har du uttrykt behovet for at du ikke er klar for å slutte? Kjenner de til hvordan du har det eller har du bare litt med på det? 0 Siter
frosken Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Jeg begynte plutselig å tenke på innlegget ditt, og lurer på hvordan det går nå. Bra at du har broren din i en overgangsfase. Det kommer til å bli bedre, enten det allerede har blitt det eller ikke. 0 Siter
frosken Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Huff, høres ikke greit ut. Men hvordan har du uttrykt behovet for at du ikke er klar for å slutte? Kjenner de til hvordan du har det eller har du bare litt med på det? ''Huff, høres ikke greit ut. Men hvordan har du uttrykt behovet for at du ikke er klar for å slutte? Kjenner de til hvordan du har det eller har du bare litt med på det?'' Å slutte i terapi er en viktig del av terapien. Man kan godt være "klar for å slutte" selv om det ikke føles sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.