Gå til innhold

seroquel/alkohol

Anbefalte innlegg

Gjest Ainona
Skrevet

Kan jeg ta meg en cider og to når jeg tar seroquel, eller må jeg la være å ta dem da?

Dere som tar det, drikker dere alkohol av og til?

Fortsetter under...

Gjest Nevertheless
Skrevet

Spørs kanskje litt på hvor stabil man er eller hvilken sykdom man har?

Gjest Ainona
Skrevet

Spørs kanskje litt på hvor stabil man er eller hvilken sykdom man har?

Har vært stabil noen dager nå :)

Har bare lyst å gjøre som andre, slappe av og ta meg en cider.

serenity777
Skrevet

Jeg spurte psykiateren jeg gikk til, som satte meg på seroquel om det samme, og han sa det var helt greit.

Bare ta det pent.

Gjest Ainona
Skrevet

Jeg spurte psykiateren jeg gikk til, som satte meg på seroquel om det samme, og han sa det var helt greit.

Bare ta det pent.

Ok,takk ;)

Da tør jeg ta pille i kveld. Var i selskap skjønner du, vin ble det "pling" hehe..

Samboeren min ble lykkelig nå, han har levd i sølibat en stund. Lurer på hva som går av meg, hehe ikke vet jeg ;) Men sex kan ikke skade vel :)

Gjest partyqueen
Skrevet

Har vært stabil noen dager nå :)

Har bare lyst å gjøre som andre, slappe av og ta meg en cider.

Jeg lever på akkurat samme måte som før jeg begynte med Seroquel og det går helt fint. Nå er jeg riktignok ikke av det slaget som heller i meg alkohol i tide og utide, men det hender jeg tar meg en skikkelig fest :-)

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis det begrenses til en cider eller to, er det ikke noe problem.

Gjest Ainona
Skrevet

Hvis det begrenses til en cider eller to, er det ikke noe problem.

Takk, en til to cider holder lenge :)

Sov godt i natt og. Liker seroquel igjen nå, søvn betyr alt :)

Gjest Ainona
Skrevet

Jeg lever på akkurat samme måte som før jeg begynte med Seroquel og det går helt fint. Nå er jeg riktignok ikke av det slaget som heller i meg alkohol i tide og utide, men det hender jeg tar meg en skikkelig fest :-)

Ok, liker ikke feste jeg. Bare kose meg litt med små mengder ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...