Gå til innhold

Sint på apple!

Anbefalte innlegg

Gjest savner_ipoden
Skrevet

Hvor vanskelig skal det egentlig være å få seg en liten ipod? I flere måneder har jeg oppsøkt butikker, lagt inn bestillinger på nett og sett i postkassen hver dag, kanskje er den der nå?

Nei. Det virker som det skal være nærmest umulig å få tak i nettopp denne modellen, noe jeg får bekreftet når jeg ringer de jeg har bestilt hos.

Grrrrr!!!!!!

Skal det ikke gå an å ha noe på lager? Skal det ikke gå an å vite når en får en vare? Er det for mye å be om?

Videoannonse
Annonse
Gjest savner_ipoden
Skrevet

hvilken ipod vil du ha da?

nano 16G.

Skrevet

Hvorfor bestiller du ikke den fra Apple? Selv min product (RED) 16 giga Nano med inngravert epostadresse kom en og en halv uke etter at jeg hadde bestilt den. Om du velger å bestille fra noen som ikke greier få den på lager er det ikke nødvendigvis Apple sin feil.

Gjest savner_ipoden
Skrevet

Hvorfor bestiller du ikke den fra Apple? Selv min product (RED) 16 giga Nano med inngravert epostadresse kom en og en halv uke etter at jeg hadde bestilt den. Om du velger å bestille fra noen som ikke greier få den på lager er det ikke nødvendigvis Apple sin feil.

se svar over.

Skal ringe apple og høre hva som har skjedd, men supporttlf er stengt i helga.

Fatter ikke hvorfor butikkene gidder å føre den heller, når de nesten aldri har den inne, og aldri vet når de får nye, og hvor mange.

Gjest savner_ipoden
Skrevet

Takk. Må vel vente til mandag, og høre med apple hva som har hendt (bestilte i mai).

Elkjøp sin ordre har jeg annullert, de lovte levering innen 3-7 dager, nå har det gått 20 dager...

Skrevet

Ikke jeg heller. Bestilte en direkte fra apple i mai (!), har ikke sett snurten til den ennå.

Jaha, har du sjekka sidene deres og sett at bestillinga di har gått gjennom, da? Jeg har aldri opplevd at bestilling gjort hos Apple har blitt tull med, og jeg har bestilt mye derfra.

Skrevet

se svar over.

Skal ringe apple og høre hva som har skjedd, men supporttlf er stengt i helga.

Fatter ikke hvorfor butikkene gidder å føre den heller, når de nesten aldri har den inne, og aldri vet når de får nye, og hvor mange.

''Fatter ikke hvorfor butikkene gidder å føre den heller, når de nesten aldri har den inne, og aldri vet når de får nye, og hvor mange.''

Ikke vet jeg heller. Alle elektroforretninger i området her + Eplehus-butikken jeg har vært på siste mnd hadde inne Nano. Hvorvidt de Eplehuset hadde inne var 8 eller 16 giga vet jeg ikke, men både Elkjøp og Expert hadde inne begge i diverse fargevarianter. Det har ikke vært sånn med Nano som med iPad og iPhone, at folk har gått så av skaftet at det har vært umulig å skaffe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...