Gå til innhold

Savner barndommen

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Savner barndommen min jeg. Da hadde jeg noen å bo med. Da slapp jeg å være alene. Men sånn er det, nå går det sakte men sikkert mot kveld.

Gjest Hallaisenpådegsen
Skrevet

Forsøk å kom deg ut fremfor å spamme ned alle fora, ok? Ut i sommerværet og gå deg en tur

Gjest Nevertheless
Skrevet

Da er vi to. Jeg har et ønske om å bli adoptert av en perfekt famili og være barnet deres.

Gjest Høstløv
Skrevet

Da er vi to. Jeg har et ønske om å bli adoptert av en perfekt famili og være barnet deres.

''en perfekt famili ''

sånt finnes ikke!

Gjest Nevertheless
Skrevet

''en perfekt famili ''

sånt finnes ikke!

Så god som mulig i hvert fall da. En familie som har det hyggelig sammen, som prater med hverandre, er trygge på hverandre....

Skrevet

Enig, barndommen var som å være i himmelen i forhold til hvordan livet er nå. Ingen forpliktelser og ikke NAV.

Gjest håpforalle
Skrevet

Forsøk å kom deg ut fremfor å spamme ned alle fora, ok? Ut i sommerværet og gå deg en tur

Hva med å finne ei jente og skaffe deg din egen familie?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...