xxløvetannxx Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 De siste månedene har jeg bært på en hemmelighet... Jeg har igjen fått tanker om å ta mitt eget liv. Jeg har gjort fler forsøk tidligere, men ikke lyktes. Til høsten er det et år siden sist forsøk, og jeg er redd det går samme vegen med meg igjen. Jeg bruker mye tid på felleskatalogen for å se hva jeg kan ta, hva jeg har tilgang på, hvor mye jeg bør ta osv. Dette er frustrerende, for jeg vil jo bare leve og ha det bra. Det blir liksom et tveegget sverd hele greia. Hvis jeg tar livet mitt mister jeg verdifull tid med familien min, men om jeg lever må jeg leve i skyld og skam for alt jeg har gjort... Det sies at ingenting er min skyld, og at jeg ikke er skitten og fæl, men jeg vet ikke hvor mye mer av dette jeg fikser. Overgrepene kommer stadig tilbake til meg, og jeg klarer ikke å distansere meg fra dem. Det ødelegger alt for meg. Jeg har skrevet ei melding til psykepleieren min, men den får hun ikke før på mandag, og da er jeg redd det kan være for sent. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter
XbellaX Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Ring legevakten, du trenger hjelp når du har det slik som dette. 0 Siter
Gjest Merlen Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Enig med XbellaX, ringe legevakta. Her hvor jeg bor må en kreve å få en samtale, ellers slipper man ikke til. Om en ikke har hjertetrøbbel da.. 0 Siter
XbellaX Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Hvordan går det med deg? Jeg håper du har fått hjelp. 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Skrevet 28. juni 2011 Hvordan går det med deg? Jeg håper du har fått hjelp. Jeg har fått hjelp... Skal til samtale med lege først på dagen i dag, så på psyk.pol. og i morgen kommer psykepleieren min hjem til meg. Jeg tror jeg klarer meg, men kjemper fortsatt mot tankene. Det er èn ting som hjelper meg mot tankekaoset, og det er et dårlig alternativ, nemmelig stesolid. Vet ikke hva som er verst jeg, men det blir som å velge mellom pest og kolera. Tusan takk for at du bryr deg og tenker på meg. Det betyr mye for meg akkurat nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.