Gå til innhold

Kanke du komme hit og snakk litt med mei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hadde vært ok om du forsøkte å skrive ordentlig om noe som opptar deg. Du ber ofte om kontakt og oppmerksomhet, men du gjør det på måter som medfører at det er nærliggende å ignorere ditt ønske.

Jeg tror at hvis du prøver å skrive om noe som genuint opptar deg (og ikke da det gamle temaet om du er syk eller ikke!), så vil folk også svare deg på en ordentlig måte.

Fortsatt god søndag:-)

Gjest SMIRnøff

Det hadde vært ok om du forsøkte å skrive ordentlig om noe som opptar deg. Du ber ofte om kontakt og oppmerksomhet, men du gjør det på måter som medfører at det er nærliggende å ignorere ditt ønske.

Jeg tror at hvis du prøver å skrive om noe som genuint opptar deg (og ikke da det gamle temaet om du er syk eller ikke!), så vil folk også svare deg på en ordentlig måte.

Fortsatt god søndag:-)

Det er det jeg GJØR, men jeg blir bare ignorert allikevel. Og vet nok hvorfor!

Annonse

kanskje, kanskje ikke.

Jeg selv opplever å poste masse interessant, selv om jeg også poster om psykovravvel.

Det blir vanskelig å ta deg på alvor siden du poster såpass mye tull. Det er dumt at du velger en destruktiv strategi for bruk av dol; du kan bedre.

Gjest togli

Det er det jeg GJØR, men jeg blir bare ignorert allikevel. Og vet nok hvorfor!

Jeg synes du skal høre på det frosken sier, for det blir lett til at når man ser på 100 nyeste et innlegg skrevet av deg, så gidder man ikke å åpne fordi man forventer seg noe tull.... Vi vet du har ting å bidra med, så hvis du prøver å lage tråder som kan engasjere (og dropper de intetsigende klagetrådene), så er jeg sikker på at du etterhvert vil få mange svar:)

Annonse

Gjest Hulderen

Ja ja, det kan jeg jo, men hva skal vi snakke om? Hvis du ikke har noen vettuge forslag kan vi jo alltids komme fram til hvem jeg skal ta først av Manhattan og Berlin:)

"First we take Manhatten, then we take Berlin"

Fritt etter hukommelsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...