Gå til innhold

Interaksjoner?

Anbefalte innlegg

willemo1365380562
Skrevet

Jeg går nå på min 5 antibiotikakur for urinveisinfeksjon siden jul. Den vil bare ikke forsvinne. Jeg har nå fått Paralgin Forte for smertene. Men jeg har hørt så mye fy-fy om dem så jeg er litt skeptisk. Jeg har begynt å klø over hele kroppen, og lurer på om jeg er allergisk. Kan det være noen interaksjon mellom Paralgin Forte og Lamictal(400 mg)? Eller Serequel(800mg) ?

ink1365380698
Skrevet

Tryggest å få svar fra NHD, men du kan selv gå inn på

www.ineraksjoner.no. Går ut i fra at den er oppdatert så viktig som dette med mix av tablettet er.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er ingen interaksjoner. Mest sannsynlig er du allergisk mot kodeinet i PF evt mot antibiotika.

Jeg gjentar: Hold deg borte fra PF.

willemo1365380562
Skrevet

Tryggest å få svar fra NHD, men du kan selv gå inn på

www.ineraksjoner.no. Går ut i fra at den er oppdatert så viktig som dette med mix av tablettet er.

Jeg tok en PF, synes ikke den hjalp særlig, men det begynte å prikke rundt munnen;) Jeg tror jeg leverer inn pakken på apoteket igjen. Det er uansett ikke lurt å ha slike medikamenter liggende når man i perioder er suicidal. Bedre føre var...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...