willemo1365380562 Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Jeg går nå på min 5 antibiotikakur for urinveisinfeksjon siden jul. Den vil bare ikke forsvinne. Jeg har nå fått Paralgin Forte for smertene. Men jeg har hørt så mye fy-fy om dem så jeg er litt skeptisk. Jeg har begynt å klø over hele kroppen, og lurer på om jeg er allergisk. Kan det være noen interaksjon mellom Paralgin Forte og Lamictal(400 mg)? Eller Serequel(800mg) ? 0 Siter
ink1365380698 Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Tryggest å få svar fra NHD, men du kan selv gå inn på www.ineraksjoner.no. Går ut i fra at den er oppdatert så viktig som dette med mix av tablettet er. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. juni 2011 Skrevet 27. juni 2011 Det er ingen interaksjoner. Mest sannsynlig er du allergisk mot kodeinet i PF evt mot antibiotika. Jeg gjentar: Hold deg borte fra PF. 0 Siter
willemo1365380562 Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Skrevet 27. juni 2011 Tryggest å få svar fra NHD, men du kan selv gå inn på www.ineraksjoner.no. Går ut i fra at den er oppdatert så viktig som dette med mix av tablettet er. Jeg tok en PF, synes ikke den hjalp særlig, men det begynte å prikke rundt munnen;) Jeg tror jeg leverer inn pakken på apoteket igjen. Det er uansett ikke lurt å ha slike medikamenter liggende når man i perioder er suicidal. Bedre føre var... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.