Gå til innhold

Akutt behov for hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Demoner
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg orker mer.

Har så mye overvåkingstanker.

Jeg tror at det er overvåkingstanker på toalettet fordi at politiet skal ha noe å le av.

Jeg tror at noen har hacket seg innpå pcen min for å spionere på hva jeg holder på med.

Jeg er helt fra meg nå og orker ikke mer.

Jeg pratet akuratt med en som så og si ikke har peiling på min sykehistorie.

Hun mente at jeg tok altfor mye medisiner.. jeg prøvde å forklare at det var legen som sa at jeg måtte ta dem.. og da sa hun at jeg kunne begrense dette selv.

Jeg tar 5 mg zyprexa morgen og kveld, 100 mg truxal og trilafon injeksjoner.

Hun fikk meg til å innse at jeg ikke trenger medisiner så nå har jeg bestemt meg for å slutte.

Nå sitter jeg her mens indre demoner prøver å overtale meg til å stikke meg med kniv.

Jeg fyller 20 år på søndag og skal feire dette med familie men er redd jeg ikke lever lenger da.

Folk maser om at jeg må komme meg ut hele tiden.. men jeg klarer det bare ikke, folk skjønner ikke at jeg føler at andre leser tankene mine når jeg er rundt andre folk.

Hvis noen ser meg inni øynene så kan de lese tankene mine.

Hva skal jeg gjøre?

Skal jeg bare la demonene ta kroppen min?

Bør jeg slutte med medisinene mine?

Gjest Høstløv
Skrevet

''Bør jeg slutte med medisinene mine?''

Nei.

Ikke hør på en selvbestaltet forståsegpåer!

Gjest mener jeg
Skrevet

Du skal absolutt ikke slutte med medisinene dine, og du skal på ingen måte ta i mot medisinråd fra andre enn legen din.

Gjest Nevertheless
Skrevet

Har du ringt en eller annen tullehjelpetjeneste som sier du kan kutte ut medisinen eller? Du må stole mer på legen din.

Også må du sørge for å leve, for det er mange som er glade i deg. Og ting trenger ikke være ille for alltid.

Gjest Nei-jeg er ikke syk!
Skrevet

''Skal jeg bare la demonene ta kroppen min? Bør jeg slutte med medisinene mine?''

Ta medisinen til de har roet seg, medisiner beskytter deg. Blir som om du har et egg rundt deg, det er usynlig men synlig for dem. Egget er ugjennomtrengelig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...