tonie Skrevet 28. juni 2011 Skrevet 28. juni 2011 Tenk om det var så vel. Jeg har vært på jobb fra i morges til nå, og nå går sola snart ned. Akkja;) Det er stille her for tida, ja. Sikkert mange som har ferie. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. juni 2011 Skrevet 28. juni 2011 Tenk om det var så vel. Jeg har vært på jobb fra i morges til nå, og nå går sola snart ned. Akkja;) Det er stille her for tida, ja. Sikkert mange som har ferie. Hvilken sol, snakker du om;))) Her i sør er det bare lummert, og jeg hater tordenvær! Slapp du av etter en lang dag på jobben, tonie;) 0 Siter
tonie Skrevet 28. juni 2011 Skrevet 28. juni 2011 Hvilken sol, snakker du om;))) Her i sør er det bare lummert, og jeg hater tordenvær! Slapp du av etter en lang dag på jobben, tonie;) Her har det vært sol og varmt hele dagen, det har jeg fått med meg. Alle som har vært innom har klaget over varmen og luftfuktigheten, så det spørs om det ikke blir tordenvær her også. Jeg er veldig flink til å slappe av når jeg kan. Sløve på sofaen etter en lang dusj, DET er godt det;) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. juni 2011 Skrevet 28. juni 2011 Her har det vært sol og varmt hele dagen, det har jeg fått med meg. Alle som har vært innom har klaget over varmen og luftfuktigheten, så det spørs om det ikke blir tordenvær her også. Jeg er veldig flink til å slappe av når jeg kan. Sløve på sofaen etter en lang dusj, DET er godt det;) ''Jeg er veldig flink til å slappe av når jeg kan. Sløve på sofaen etter en lang dusj, DET er godt det;)'' Høres deilig ut;) Min datter har akkurat farget håret mitt litt blondere enn det opprinnelig er _blitt_ Skal til frisøren i morrgen og klippe meg, og håper ikke tordenværet bryter løs, for da sover hverken jeg eller min datter...! Godt du vet å slappe av, tonie;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.