Gå til innhold

Ikke mange nye innlegg her i dag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Tenk om det var så vel. Jeg har vært på jobb fra i morges til nå, og nå går sola snart ned. Akkja;)

Det er stille her for tida, ja. Sikkert mange som har ferie.

Hvilken sol, snakker du om;)))

Her i sør er det bare lummert, og jeg hater tordenvær!

Slapp du av etter en lang dag på jobben, tonie;)

Hvilken sol, snakker du om;)))

Her i sør er det bare lummert, og jeg hater tordenvær!

Slapp du av etter en lang dag på jobben, tonie;)

Her har det vært sol og varmt hele dagen, det har jeg fått med meg. Alle som har vært innom har klaget over varmen og luftfuktigheten, så det spørs om det ikke blir tordenvær her også.

Jeg er veldig flink til å slappe av når jeg kan. Sløve på sofaen etter en lang dusj, DET er godt det;)

hidi, the scorpion

Her har det vært sol og varmt hele dagen, det har jeg fått med meg. Alle som har vært innom har klaget over varmen og luftfuktigheten, så det spørs om det ikke blir tordenvær her også.

Jeg er veldig flink til å slappe av når jeg kan. Sløve på sofaen etter en lang dusj, DET er godt det;)

''Jeg er veldig flink til å slappe av når jeg kan. Sløve på sofaen etter en lang dusj, DET er godt det;)''

Høres deilig ut;) Min datter har akkurat farget håret mitt litt blondere enn det opprinnelig er _blitt_:(

Skal til frisøren i morrgen og klippe meg, og håper ikke tordenværet bryter løs, for da sover hverken jeg eller min datter...!

Godt du vet å slappe av, tonie;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...