Gå til innhold

Hvordan slår man av "bryteren"?

Anbefalte innlegg

Gjest winda
Skrevet

Når man har en krevende jobb med masse opplevelser som ikke er så hyggelige. I tillegg jobber man altfor mye og trenger å sove i de få timene man har til rådighet?

Noen tips?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg lærte meg selvhypnose i studietiden. Det er ikke veldig ulikt autogen trening. Det har hjulpet meg svært mye. Jeg kan sovne så godt som hvorsomhelst på under 2 min.

Skrevet

Jeg lærte meg selvhypnose i studietiden. Det er ikke veldig ulikt autogen trening. Det har hjulpet meg svært mye. Jeg kan sovne så godt som hvorsomhelst på under 2 min.

''Jeg lærte meg selvhypnose i studietiden. Det er ikke veldig ulikt autogen trening. Det har hjulpet meg svært mye. Jeg kan sovne så godt som hvorsomhelst på under 2 min.''

Hvordan foregår denne selvhypnosen?

Det må være deilig å kunne "slokne" så fort som du gjør... =)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

''Jeg lærte meg selvhypnose i studietiden. Det er ikke veldig ulikt autogen trening. Det har hjulpet meg svært mye. Jeg kan sovne så godt som hvorsomhelst på under 2 min.''

Hvordan foregår denne selvhypnosen?

Det må være deilig å kunne "slokne" så fort som du gjør... =)

Jeg lærte det ved å bli hypnotisert. Deretter tok jeg bare over rollen til hypnotisøren. Jeg forsterket det hele med to kurs i hypnose (booster).

Ja, det er deilig :-)

Gjest Ainona
Skrevet

Jeg lærte det ved å bli hypnotisert. Deretter tok jeg bare over rollen til hypnotisøren. Jeg forsterket det hele med to kurs i hypnose (booster).

Ja, det er deilig :-)

Heldig du :)

Kan alle lære det?

Gjest winda
Skrevet

Hvor kan man evt lært dette? Finnes det en måte man kan lære seg det selv på?

Gjest Bipolar58
Skrevet

Milde beroligende medisiner som gjør en trøtt kan også fungere bra.Også innsovningstabletter.Men da kan man ikke stå opp før kl 5 for å tisse,man MÅ ha minst 4 timer sammenhengende søvn for å få nok hvile.Jeg sovner altid innen 10 minutter når jeg legger meg etter kl 2.Er jeg sliten tar det maks 5 min.Har jeg sovet for mye den dagen,eller vært for sløv,kan det ta en time.Men husk altid å ta medisine før kl 23.Det tar gjerne en time for at den skal fungere.

Fatter ikke at du kan jobbe når du er "psyk"?Har hørt at vin også skal hjelpe,men da bør det vel bli maks 2 glass hver kveld vil jeg tro?

Gjest Bipolar58
Skrevet

Beklager,jeg leste feil.Men klarer du å jobbe mindre eller å få slippe disse vanskelige tingene du snakker om?

Anbefaler beroligende medikamenter som ikke er vanedannende.

25-50 mg seroquelle kan anbefales.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...