Gjest cushing-gammel Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Dekker en vanlig hundeforsikring hos IF veterinærutgifter i forbindelse med utredning av cushing?? Noen som vet...? Jaja,jeg kan lese forsikringspapirene, og det skal jeg og, men jeg har ikke de her nå... Var hos veterinær i dag og betalte 1800,- han skal inn om noen uker igjen for videre utredning, ca 1500,- Hvis det viser seg og være cushing, så er behandling med dyre (?) medisiner og gjentakende blodprøver ofte. Dekkes det da i tilfelle fra det over 1000,- ved første konsultasjon? (Egenandelen er 1000,-) Og hvis det viser seg og ikke være denne sykdommen da, og han ikke får noen diagnose - dekker forsikringen likevel? Noen som kanskje har vært i samme situasjon og vet noe om det? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. juni 2011 Skrevet 29. juni 2011 Forsikringen skal jo dekke sykdom og utredelse av sykdom. Det beste er å ringe forsikringsselskapet ditt ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.