Gjest Bipolar58 Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 Er det flere enn meg som har gjort dumme ting i manisk tilstand? Jeg har flyttet til Sverige,kjøpt en bmw til 100 000,kjøpt en 4 roms til 1,7 og ett hus til 1,9 mill 2 år senere.Nå skal jeg flytte til sverige igjen for å bli rik på fastigheter.Jeg har allerede laget ett SUF som heter "Etternavn Fastigheter SUF" Har ca 800 000 i formue,og jeg skal leie inn ett flyttebyrå som skal hjelpe meg med pakking og vasking. Eller er jeg mansik/hypoman og må ta mine medisier og heller få en hjelpeverge til å betale mine regninger? Er det sik at "nissen blir med på lasset" om man flytter utenlands? Problemene blir ikke borte,de blir med? Skal jeg bli i norge med mine 300 000 i uføretrygd og mitt hus til 2 mill og heller være glad jeg lever og har 2 barn som er glad i meg enda jeg er psyk? Er jeg egentlig privilligert enda far og mor har gått bort og keg føler meg både ensom og forlatt? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 Dette ligner mest på mani. Bli der du er. Ikke foreta noen investeringer før du har snakket med legen din. Ja, nissen blir alltid med på lasset. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.