Gå til innhold

Eksempel på rasisme!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest winda
Skrevet

Hvis dette er rasisme, da er jeg også blitt rasistisk nå.

Skrevet

Nå er du enten dum, eller ironisk. :D

Det er på tide at dette skjer, det er fornuftig å sende kriminelle utlendinger ut av Norge. Og jeg håper virkelig at det bare er starten.

Gjest antirasist1
Skrevet

Hvis dette er rasisme, da er jeg også blitt rasistisk nå.

Jeg sier som SOS Rasisme: Norge er rasistisk. Så lenge noen ikke får bli, er det rasisme!

Skrevet

Er du ironisk nå?

Synes SV må på banen for å stanse dette her. Helt burde alle nigerianere bo hjemme hos Kristin Halvorsen for å få beskyttelse.

Skrevet

Synes SV må på banen for å stanse dette her. Helt burde alle nigerianere bo hjemme hos Kristin Halvorsen for å få beskyttelse.

?

Skrevet

Rasistisk?? De er jo kriminelle!! håper du tuller nå...

Skrevet

Jeg sier som SOS Rasisme: Norge er rasistisk. Så lenge noen ikke får bli, er det rasisme!

De blir ikke utvist fra landet pga hudfarge eller etnisitet, men fordi de ikke oppfyller de kravene som kreves for å få opphold i landet - ergo er det ikke rasisme...

Nord og ned
Skrevet

De må jo gjøre litt, så det ser bedre ut til valget, dette er et piss i havet ja. Men det er jo en start da. :-)

Ja, det er et velregissert skuespill som bedrives i samarbeide mellom den røde regjeringen og den røde pressen.

Retur av grunnløse og/eller kriminelle asylsøkere har man gjort i mange år. Men det er først i det at det blir store avisoppslag hver gang det går fly nedover, for å skape inntrykk av en streng innvandringspolitikk.

Og på den måte avledes oppmerksomheten mot de tusenvis som strømmer inn bakdøra til enhver tid.

Skrevet

Nå er det selvsagt ingen andre enn deg som kaller dette rasisme.

Nok et feilslått forsøk på å ufarliggjøre rasisme.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

''Nok et feilslått forsøk på å ufarliggjøre rasisme.''

Du tenker selvsagt på den ufarligjøring du nå i åresvis har bedrevet i forhold til muslimsk rasehat mot europeiske jøder?

Bare du er i stand til å offerforklare dagens islamistiske nazister og dra paralell mellom virkelige offer og overgripere.

Skrevet

Så bra, ja det bør de gjøre oftere.

Gjest antirasist1
Skrevet

Synd at du forsøker å forsvare rasisme. Du argumenterer som en FrP-er.

Gjest antiraist1
Skrevet

''Nok et feilslått forsøk på å ufarliggjøre rasisme.''

Du tenker selvsagt på den ufarligjøring du nå i åresvis har bedrevet i forhold til muslimsk rasehat mot europeiske jøder?

Bare du er i stand til å offerforklare dagens islamistiske nazister og dra paralell mellom virkelige offer og overgripere.

Sør har gjort en fantastisk innstats for å legitimere hat mot Israel og jøder generelt. Jeg deler hans kamp for alt som er ikke-vestlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...