Gå til innhold

Klør i øynene

Anbefalte innlegg

Gjest Brunetto93
Skrevet

Hei:) eg er ei jente på 18år, og har hatt problemer på øyet mitt i snart 2veke. eg har fått tørhet oppå begge øyenlokkene og er opphøvna under øyene me porene. eg klør ofte,våkner om nattene og klør. så eg lurer på ka da kan vera for noke? og ka kan eg gjera for at da blir bra og går vekk for da ser ikkje so fint ut.. :(

Gjest Elextra
Skrevet

Det er jo svært mange som er plaget med kløe i øynene grunnet pollenallergi for tiden - kan løsningen være så enkel?

Du kan jo evt. forsøke å kjøpe en liten pakke Zyrtec på apoteket og forsøke det noen dager for å se om det hjelper.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gresspollen. Merka det for første gang i år for en drøy uke siden, så den er nå igang.

Dette høres ut som typiske pollensymptomer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...