Gå til innhold

Anbefalte innlegg

''Bare 6 prosent vil ha Frps Carl I. Hagen som ordfører, viser en ny meningsmåling. Nesten halvparten av Oslo-velgerne vil ha Høyres Fabian Stang som ordfører.

– Det er skuffende, og jeg er lei meg for dette. Jeg må tydeligvis gjøre en bedre jobb, sier Hagen til NRK.

Meningsmålingen Respons har gjort for Aften viser at Hagen er mindre populær enn SV's marianne Borgen og Venstres Odd Einar Dørum.

Hagen vil ikke spekulere i hvorfor han kommer så dårlig ut.''

Kilde: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.7694558

Spiker'n i kisten for enhver påstand om hvor populær Frp er i hovedstaden.

:-)

Fortsetter under...

De spikerne slo han vel selv inn, da han uttalte seg om Siv:(

Personlig mener jeg at Siv er knalltøff, men politikken får 0 null poeng fra meg.

Hei,

Siv sparker nedover, og det får hun selvsagt ingen poeng for. Det er ikke noe man behøver å være sterk for å gjøre. Det er bare feigt og ynkelig.

Med vennlig hilsen

Gjest Elextra

De spikerne slo han vel selv inn, da han uttalte seg om Siv:(

Personlig mener jeg at Siv er knalltøff, men politikken får 0 null poeng fra meg.

Enig i at Siv er tøff, men jeg klarer ikke den overtydelige FrP-tonen i retorikken. Antar hun har lært den av Hagen, men i så måte er hun faktisk verrre. Alt er liksom så UTROLIG selvsagt i hennes øyne, og ALLE ANDRE tar feil.

trollemor;o)

Enig i at Siv er tøff, men jeg klarer ikke den overtydelige FrP-tonen i retorikken. Antar hun har lært den av Hagen, men i så måte er hun faktisk verrre. Alt er liksom så UTROLIG selvsagt i hennes øyne, og ALLE ANDRE tar feil.

Enig, det er noe med måten hun snakker på som sikkert får endel mennesker til å tro på henne. Meg lurer hun ikke..

Annonse

Gjest grublendeikveld

"Alt er liksom så UTROLIG selvsagt i hennes øyne, og ALLE ANDRE tar feil."

er det sør du snakker om??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...