Sør Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 ''Bare 6 prosent vil ha Frps Carl I. Hagen som ordfører, viser en ny meningsmåling. Nesten halvparten av Oslo-velgerne vil ha Høyres Fabian Stang som ordfører. – Det er skuffende, og jeg er lei meg for dette. Jeg må tydeligvis gjøre en bedre jobb, sier Hagen til NRK. Meningsmålingen Respons har gjort for Aften viser at Hagen er mindre populær enn SV's marianne Borgen og Venstres Odd Einar Dørum. Hagen vil ikke spekulere i hvorfor han kommer så dårlig ut.'' Kilde: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.7694558 Spiker'n i kisten for enhver påstand om hvor populær Frp er i hovedstaden. :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 De spikerne slo han vel selv inn, da han uttalte seg om Siv:( Personlig mener jeg at Siv er knalltøff, men politikken får 0 null poeng fra meg. 0 Siter
Sør Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Skrevet 30. juni 2011 De spikerne slo han vel selv inn, da han uttalte seg om Siv:( Personlig mener jeg at Siv er knalltøff, men politikken får 0 null poeng fra meg. Hei, Siv sparker nedover, og det får hun selvsagt ingen poeng for. Det er ikke noe man behøver å være sterk for å gjøre. Det er bare feigt og ynkelig. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 De spikerne slo han vel selv inn, da han uttalte seg om Siv:( Personlig mener jeg at Siv er knalltøff, men politikken får 0 null poeng fra meg. Enig i at Siv er tøff, men jeg klarer ikke den overtydelige FrP-tonen i retorikken. Antar hun har lært den av Hagen, men i så måte er hun faktisk verrre. Alt er liksom så UTROLIG selvsagt i hennes øyne, og ALLE ANDRE tar feil. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 Enig i at Siv er tøff, men jeg klarer ikke den overtydelige FrP-tonen i retorikken. Antar hun har lært den av Hagen, men i så måte er hun faktisk verrre. Alt er liksom så UTROLIG selvsagt i hennes øyne, og ALLE ANDRE tar feil. Enig, det er noe med måten hun snakker på som sikkert får endel mennesker til å tro på henne. Meg lurer hun ikke.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 Nei, err'u gærn, han er jo nesten enda verre enn Fabian Stang. 0 Siter
Gjest grublendeikveld Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 Enig i at Siv er tøff, men jeg klarer ikke den overtydelige FrP-tonen i retorikken. Antar hun har lært den av Hagen, men i så måte er hun faktisk verrre. Alt er liksom så UTROLIG selvsagt i hennes øyne, og ALLE ANDRE tar feil. "Alt er liksom så UTROLIG selvsagt i hennes øyne, og ALLE ANDRE tar feil." er det sør du snakker om?? 0 Siter
Gjest luster Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 Fabian gjør med andre ord en god jobb. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.