Gå til innhold

Forventer psykologen gave?

Anbefalte innlegg

Gjest Nevertheless
Skrevet

Lurer på om psykologer forventer en liten gave når man skal bytte til en annen? Vet at de ikke krever det, hehe, men blir de innerst inne litt skuffet hvis ikke liksom? Har et "hat"/elsk forhold til min, og jeg er ikke på elske-siden for tiden, men er redd jeg vil angre etter siste time.

Bella Dotte
Skrevet

Det gjør du som du vil med, men strengt tatt har de ikke lov til å ta imot noe.

Gjest Nevertheless
Skrevet

Tror psykologen hater meg og, men vet jo ikke..

Skrevet

Kan ikke tenke meg at psykologer forventer gaver fra avtroppende pasienter.

mvh

Skrevet

De har lov å ta imot symbolske gaver med begrenset økonomisk verdi.

mvh

Gjest Nevertheless
Skrevet

Kan ikke tenke meg at psykologer forventer gaver fra avtroppende pasienter.

mvh

Blir bare litt redd psykologen blir fornærmet, etter å ha hjulpet meg gjennom den verste perioden av mitt liv liksom. Men er ikke sikkert de tenker sånn?

Skrevet

.

Jeg har brukt å gi en oppmerksomhet til de som har hjulpet meg videre...

De fleste har blitt veldig gla`...og tatt i mot gaven...

Skrevet

Blir bare litt redd psykologen blir fornærmet, etter å ha hjulpet meg gjennom den verste perioden av mitt liv liksom. Men er ikke sikkert de tenker sånn?

Om psykologen mot all formodning skulle bli skuffet over å ikke få en gave fra deg, ville det vært høyst uproft.

Psykologen får lønn.

mvh

Skrevet

''Tror psykologen hater meg og, men vet jo ikke..''

I såfall hjelper det neppe med en gave.

Skrevet

Jeg synes ofte det kan være fint med noen positive ord. Tusen takk for hjelpen. Det du sa om........hjalp meg.

Gjest Nevertheless
Skrevet

.

Jeg har brukt å gi en oppmerksomhet til de som har hjulpet meg videre...

De fleste har blitt veldig gla`...og tatt i mot gaven...

Hva har du gitt da?

Gjest Nevertheless
Skrevet

Jeg synes ofte det kan være fint med noen positive ord. Tusen takk for hjelpen. Det du sa om........hjalp meg.

Det skal jeg i hvert fall klare :)

Gjest winda
Skrevet

Hadde du tenkt sånn om en lege på somatisk hadde hjulpet deg igjennom en kreftsykdom eller noe? Hvis ja, så synes jeg du skal gi en liten blomst, et kort eller lignende, men det er noe du må føle på selv.

Gjest fdsfgdsf
Skrevet

De forventer selvfølgelig ikke gave. De får lønn og det er jobben dems å hjelpe folk. Jeg har en jobb der jeg hjelper folk og jeg forventer ingenting tilbake og svært sjelden at man får noe. Å få et koselig kort eller et takk er hyggelig, men ikke noe must. Syns det er litt klamt med gaver, syns ikke folk skal bruke noe penger på slikt. Men nå jobber jeg med folk som er fattige da.

Gjest Nevertheless
Skrevet

.

Jeg har gitt en del av disse figurene:

http://www.willowtree.no/

Da har jeg valgt den som symboliserer fred...den er bare nydelig =)

Veldig søt da, men jeg er mann så det blir kanskje litt rart (femi) å gi bort en sånn,hehe.

Gjest Nevertheless
Skrevet

Hadde du tenkt sånn om en lege på somatisk hadde hjulpet deg igjennom en kreftsykdom eller noe? Hvis ja, så synes jeg du skal gi en liten blomst, et kort eller lignende, men det er noe du må føle på selv.

Ja, men er det noen sjans for at psykologen takker nei, og sier de har en regel om å ikke ta imot? Da blir jo sommeren ødelagt hvis det skjer.

Gjest Nevertheless
Skrevet

De forventer selvfølgelig ikke gave. De får lønn og det er jobben dems å hjelpe folk. Jeg har en jobb der jeg hjelper folk og jeg forventer ingenting tilbake og svært sjelden at man får noe. Å få et koselig kort eller et takk er hyggelig, men ikke noe must. Syns det er litt klamt med gaver, syns ikke folk skal bruke noe penger på slikt. Men nå jobber jeg med folk som er fattige da.

Ja, det er sant. Jeg tenkte kanskje på en sånn iPhone, neida, haha :P Tenkte ikke det skulle være noe som kostet noe.

Skrevet

''Tror psykologen hater meg og, men vet jo ikke..''

I såfall hjelper det neppe med en gave.

Jeg ga vin til psykiater og terapeut, da de hjalp meg i en erstatningssak som jeg vant frem med. Psykiateren rodde som bare det...med at jeg skulle ikke gjøre sånt, terapeuten sa TUSEN TAKK :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...