Gjest Aloba Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 Jeg ga vin til psykiater og terapeut, da de hjalp meg i en erstatningssak som jeg vant frem med. Psykiateren rodde som bare det...med at jeg skulle ikke gjøre sånt, terapeuten sa TUSEN TAKK Drikker psykologer seg også fulle? 0 Siter
Gjest Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 Drikker psykologer seg også fulle? hehe- gjett da ;-) 0 Siter
frosken Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 Jeg tror de fleste foretrekker at man styrer unna gaver. 0 Siter
100%ull Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 Veldig søt da, men jeg er mann så det blir kanskje litt rart (femi) å gi bort en sånn,hehe. . Tja...jeg visste ikke at du var mann... Du kan gi noe verktøy i stedet da... =) 0 Siter
Gjest Aloba Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 . Tja...jeg visste ikke at du var mann... Du kan gi noe verktøy i stedet da... =) En slik er en fin gave: http://www.jula.no/digitalt-skyvelare-0-150-mm-162010 0 Siter
Gjest Nevertheless Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 . Tja...jeg visste ikke at du var mann... Du kan gi noe verktøy i stedet da... =) Hehe, kanskje det 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 Nei, behandlere forventer definitivt ikke gave. 0 Siter
Gjest HaldenMA Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 Nei, behandlere forventer definitivt ikke gave. En lite ting fra Nille ville ikke ha gledet deg? 0 Siter
Gjest Nevertheless Skrevet 30. juni 2011 Skrevet 30. juni 2011 En lite ting fra Nille ville ikke ha gledet deg? Han vil vel heller ha noe fra Norway Designs 0 Siter
Gjest x-pasient Skrevet 1. juli 2011 Skrevet 1. juli 2011 Etter 4 år i terapi hos en flink psykolog, hadde jeg behov for å takke for hjelpen. Jeg valgte å kjøpe den skjønnlitterære boken jeg selv synes er vakrest i verden. Da syntes jeg hun fikk noe som var en liten del av meg, samtidig som jeg håpet at hun ville ha en fin leseropplevelse. Jeg tror også når jeg tenker på det i ettertid at det var en måte for meg "legge igjen et minne", at jeg håpet hun ikke ville glemme meg :-) Jeg tror hun ble litt overrasket, men det gjorde ikke noe for meg. For meg var det nok viktigere å gi enn det var for henne å få. Gjør det du føler for, uten å spekulere i terapeutens eventuelle forventninger... 0 Siter
Gjest Nevertheless Skrevet 1. juli 2011 Skrevet 1. juli 2011 Etter 4 år i terapi hos en flink psykolog, hadde jeg behov for å takke for hjelpen. Jeg valgte å kjøpe den skjønnlitterære boken jeg selv synes er vakrest i verden. Da syntes jeg hun fikk noe som var en liten del av meg, samtidig som jeg håpet at hun ville ha en fin leseropplevelse. Jeg tror også når jeg tenker på det i ettertid at det var en måte for meg "legge igjen et minne", at jeg håpet hun ikke ville glemme meg :-) Jeg tror hun ble litt overrasket, men det gjorde ikke noe for meg. For meg var det nok viktigere å gi enn det var for henne å få. Gjør det du føler for, uten å spekulere i terapeutens eventuelle forventninger... Ja, det er litt sånn jeg føler det og. Jeg er kanskje mer redd hun skal takke nei eller noe, og at det blir veldig pinlig. 0 Siter
Gjest Unique1 Skrevet 1. juli 2011 Skrevet 1. juli 2011 Nei, behandlere forventer definitivt ikke gave. Jeg husker en gang- jeg hadde en psykolog som var veldig opptatt av distanse i vår relasjon. En gang skrev jeg et dikt til henne før vi tok juleferie- jeg var oppstemt og fornøyd. Hun sa INGENTING om diktet etter jul. Det gikk et par måneder, så spurte jeg: fikk du diktet? Da svarte hun: det ligger i journalen din. (drittkjerring hehe) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.