Gå til innhold

Forventer psykologen gave?

Anbefalte innlegg

Gjest Aloba
Skrevet

Jeg ga vin til psykiater og terapeut, da de hjalp meg i en erstatningssak som jeg vant frem med. Psykiateren rodde som bare det...med at jeg skulle ikke gjøre sånt, terapeuten sa TUSEN TAKK :)

Drikker psykologer seg også fulle?

Skrevet

Jeg tror de fleste foretrekker at man styrer unna gaver.

Skrevet

Veldig søt da, men jeg er mann så det blir kanskje litt rart (femi) å gi bort en sånn,hehe.

.

Tja...jeg visste ikke at du var mann...

Du kan gi noe verktøy i stedet da... =)

Gjest Nevertheless
Skrevet

.

Tja...jeg visste ikke at du var mann...

Du kan gi noe verktøy i stedet da... =)

Hehe, kanskje det :P

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, behandlere forventer definitivt ikke gave.

Gjest HaldenMA
Skrevet

En lite ting fra Nille ville ikke ha gledet deg?

Gjest Nevertheless
Skrevet

En lite ting fra Nille ville ikke ha gledet deg?

Han vil vel heller ha noe fra Norway Designs :P

Gjest x-pasient
Skrevet

Etter 4 år i terapi hos en flink psykolog, hadde jeg behov for å takke for hjelpen. Jeg valgte å kjøpe den skjønnlitterære boken jeg selv synes er vakrest i verden. Da syntes jeg hun fikk noe som var en liten del av meg, samtidig som jeg håpet at hun ville ha en fin leseropplevelse. Jeg tror også når jeg tenker på det i ettertid at det var en måte for meg "legge igjen et minne", at jeg håpet hun ikke ville glemme meg :-)

Jeg tror hun ble litt overrasket, men det gjorde ikke noe for meg. For meg var det nok viktigere å gi enn det var for henne å få.

Gjør det du føler for, uten å spekulere i terapeutens eventuelle forventninger...

Gjest Nevertheless
Skrevet

Etter 4 år i terapi hos en flink psykolog, hadde jeg behov for å takke for hjelpen. Jeg valgte å kjøpe den skjønnlitterære boken jeg selv synes er vakrest i verden. Da syntes jeg hun fikk noe som var en liten del av meg, samtidig som jeg håpet at hun ville ha en fin leseropplevelse. Jeg tror også når jeg tenker på det i ettertid at det var en måte for meg "legge igjen et minne", at jeg håpet hun ikke ville glemme meg :-)

Jeg tror hun ble litt overrasket, men det gjorde ikke noe for meg. For meg var det nok viktigere å gi enn det var for henne å få.

Gjør det du føler for, uten å spekulere i terapeutens eventuelle forventninger...

Ja, det er litt sånn jeg føler det og. Jeg er kanskje mer redd hun skal takke nei eller noe, og at det blir veldig pinlig.

Gjest Unique1
Skrevet

Jeg husker en gang- jeg hadde en psykolog som var veldig opptatt av distanse i vår relasjon. En gang skrev jeg et dikt til henne før vi tok juleferie- jeg var oppstemt og fornøyd. Hun sa INGENTING om diktet etter jul. Det gikk et par måneder, så spurte jeg: fikk du diktet? Da svarte hun: det ligger i journalen din. (drittkjerring hehe)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...