Gå til innhold

Trenger depserat energi

Anbefalte innlegg

Gjest lazy girl32
Skrevet

Det er sommer, mye skulle vært gjort men jeg er skikkelig daff. Føler meg svak og har lagt veldig mye på sofaen siste ukene. Nå vil jeg sette alle krefter inn for å få mer energi. Jeg sover fra 3-4 om natta til 10 om morgenen, noe som er fortvilendes kjedelig når det er natt. Hva er den mest energigivendes maten en kan spise til middag? Hjelper egentlig Møllers dobbel på energinivået? Er en tur på 40 minutters gange nok i løpet av en dag er jeg ellers kan være ganske innhabil? Planen er å ordne mer i hus og hage.

Bruker lamictal, remeron og får zypadera injeksjoner 200 mg annenhver uke. Andre tips? Hjelper virkelig Red Bull når en trenger energi?

Gjest Nevertheless
Skrevet

Red bull er bare tull. Den beste måten å få energi på, er å sette i gang med arbeidet du føler du ikke orker. Det ligger mer i hodet enn i kroppen.

Gjest lazy girl32
Skrevet

Red bull er bare tull. Den beste måten å få energi på, er å sette i gang med arbeidet du føler du ikke orker. Det ligger mer i hodet enn i kroppen.

Jeg er som regel ganske aktiv. Det er de to siste månedene jeg har følt meg veldig slapp. Tror det skyldes medisinene, og har diskutert dette med legen. Nå vil jeg gjøre alt jeg kan for å få mer energi. Bare det å skulle gå 200 meter føles ut som en fjelltur,

Skrevet

Fikk en gang et tips av en psykiater da jeg slet med energien, og få gjort ting.

Prøv å aller først gjøre noe du har LYST til. da blir det enklere å gjøre annet etterpå.

Har prøvd det, det fungerte de fleste gangene.

Gjest ambrose
Skrevet

Redbull hjelper en liten stund og så blir du bare trøttere etterpå igjen.

Gjest Unique1
Skrevet

Jeg er som regel ganske aktiv. Det er de to siste månedene jeg har følt meg veldig slapp. Tror det skyldes medisinene, og har diskutert dette med legen. Nå vil jeg gjøre alt jeg kan for å få mer energi. Bare det å skulle gå 200 meter føles ut som en fjelltur,

Kanskje du er bivirket? Kjenner igjen det der..hvordan er det å gå i oppoverbakke? Husker da jeg var overmedisinert, måtte omtrent dyttes opp og jeg var ikke overvektig eller i generelt dårligfysisk form.

Gjest Ainona
Skrevet

Jeg syns det hjelper å legge seg flat i senga noen ganger for dagen, høre på musikk mens jeg ligger der. Hadde jeg ikke gjort det innimellom, hadde jeg blitt liggende hele tiden. Små pauser for å hente seg inn er bra :)

Gjest Ainona
Skrevet

Møllers dobbel tar jeg og, men om det hjelper vet jeg ikke. Tar også c-vit. Men redd bull har jeg aldri prøvd, men vet om folk som drikker det for å få energi. Tror jeg skal prøve det, er verdt et forsøk :)

Men er visst mest sukker i, det er jo pyton :(

Skrevet

Ginseng virker som bare rakkeren på meg. Merker veldig fort at energien kommer tilbake. Kan ikke bruke det hele tida, for da blir jeg litt vel turbo:)

Gjest lazy girl32
Skrevet

Ginseng virker som bare rakkeren på meg. Merker veldig fort at energien kommer tilbake. Kan ikke bruke det hele tida, for da blir jeg litt vel turbo:)

Da har jeg investert i Ginseng. Tok en av typen extreme energy. Kan ikke si jeg følte at jeg fikk ekstrem energi, men tar ditt ord på det. Når på dagen tar du dem? Tar du en eller to? Har også kjøpt omega dobbel og sanna sol.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...