Gjest Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 Skrevet 1. juli 2011 Hei, Er det slik at alt som en føler i psyken...abosolutt alt, inkludert det å føle verk i en fot, føle seg pisstrengt, føle at det er kaldt etc...at alt en har av følelser i psyken gjenspeiles i ansiktet som et speil av det som foregår av psyken...? 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 1. juli 2011 Skrevet 1. juli 2011 Nei. Har du hørt om pokerfjes? Mange er flinke til å skjule følelsene sine. De fleste kan det i enkelte sammenhenger. Voksne folk spesielt politikere ;-), kan ta på seg en maske og for ek sempel late som om de er gode venner fremfor et kamera, selv om begge vet at de er bitre motstandere. 0 Siter
Gjest Nevertheless Skrevet 1. juli 2011 Skrevet 1. juli 2011 Nei, heldigvis. Jeg har sittet i møter på jobben og fått panikkangst og nesten besvimt, uten at noen har sett det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. juli 2011 Skrevet 1. juli 2011 Nei, det er absolutt ikke slik. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 1. juli 2011 Skrevet 1. juli 2011 Nei, det er absolutt ikke slik. Hm.. Gjelder det absolutt alle mennesker? 0 Siter
Gjest Nevertheless Skrevet 1. juli 2011 Skrevet 1. juli 2011 Hm.. Gjelder det absolutt alle mennesker? Tror de fleste mennesker greier å holde masken uansett hvor vondt vi har det. 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 Hm.. Gjelder det absolutt alle mennesker? Ja, det tror jeg. Du kan se på mennesker om de smiler, gråter, freser i sinne eller ler høyt. Men om de har uttryktsløst ansikt, feks fordi de sitter å leser avisa, eller ser ut vindu, eller er stille passasjer i bil- så er det umulig å se på ansiktet evt følelser/tanker eller indre uroligheter i personen. 0 Siter
Gjest Ainona Skrevet 5. juli 2011 Skrevet 5. juli 2011 Riktig, vi er ikke alle små barn Kan du tyde et lite barns indre da, kun ved å se på ansiktet? 0 Siter
FGT Skrevet 5. juli 2011 Skrevet 5. juli 2011 Riktig, vi er ikke alle små barn Det er sant som du sier, ikke alt i ansiktet nei. Jeg tror jeg tenkte også mer på adferden eller oppførselen kan gjennspeile hvordan en har det , eller hvordan en føler seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.