Gå til innhold

Da er terapien over

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt min siste terapitime og den avslutningen var beintøff. Det er på en måte bra at det nå er over. Altså det har vært en rent helvete å gå igjennom denne adskillelsen.Det er på en måte godt at nå er det over og jeg har muligheten til å jobbe med å komme meg over dette tapet.

Men kjenner at følelsene mine har roet seg litt heldigvis.Jeg er redd jeg skal bli skikkelig psyk igjen og at det jeg har jobbet for ramler sammen.

I tillegg er jeg enda veldig trist og kjenner meg tom og alene. Gråter lett når jeg tenker på terapeuten min håper det blir bedre etterhvert som det går mer tid.

Skrevet

Vær glad det er over. Jeg har også vært i terapi, hvor jeg har avsluttet behandlingen.

Gjest ambrose
Skrevet

Prøv å kjenne etter en stolthet også. Terapeuten vet sikkert hva hun gjør og hadde sikkert ikke avsluttet om hun ikke mente du nå er skikket til å stå på egne bein :-)

Gjest Nevertheless
Skrevet

Skjønner deg godt og jeg grudde meg allerede fra dag 1 av til behandlingen en dag vil ta slutt.

Men husk at det psykologen ønsker for deg, er at du skal klare deg uten evig behandling, og bygge opp et bra liv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...