Gjest Nevertheless Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 Jeg lurer på om det er tillatt å legge ut en link her til en chat som vi brukerne kan logge oss inn på? 0 Siter
Gjest Nevertheless Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 Gjør det Vil chatte jeg. Se svar fra webmaster 0 Siter
Gjest Ainona Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 Se svar fra webmaster Å, men hvis du har msn kan vi jo chatte Har lyst å forstå deg... Er du til å stole på? 0 Siter
Bipp Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 Nei, vi ønsker ikke dette. Kan du gi en begrunnelse? 0 Siter
Gjest Nevertheless Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 Å, men hvis du har msn kan vi jo chatte Har lyst å forstå deg... Er du til å stole på? Er til å stole på 0 Siter
Gjest Nevertheless Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 Å, men hvis du har msn kan vi jo chatte Har lyst å forstå deg... Er du til å stole på? Men er visst ikke tillatt å legge ut e-mailadresser heller. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 Chatten, Småprat, som var her for mange år siden ble lagt ned da to stykker avtalte via den at de skulle møtes og ta livet av seg. Dessverre lyktes de også såvidt jeg husker. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 Men er visst ikke tillatt å legge ut e-mailadresser heller. ''Men er visst ikke tillatt å legge ut e-mailadresser heller.'' Er det ikke? Jeg har lagt ut min anonyme mailadresse her mange ganger. ) 0 Siter
Gjest Ainona Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 Men er visst ikke tillatt å legge ut e-mailadresser heller. Jo det er det... 0 Siter
Gjest Nevertheless Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 Jo det er det... Står det i reglene her i hvert fall... 0 Siter
Gjest Nevertheless Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 ''Men er visst ikke tillatt å legge ut e-mailadresser heller.'' Er det ikke? Jeg har lagt ut min anonyme mailadresse her mange ganger. ) Står i reglene her. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 Står det i reglene her i hvert fall... Du kan ikke legge ut emailadr som gjenspeiler hvem du er, men kan legge ut en anonym. F.eks [email protected] (denne virker ikke altså, kun som ekspempel) 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 Bare gi en anonym mailadr til hverandre så kan dere prate. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.