Gjest SMIRnøff Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Har på "følelsen" av at alle trur jeg er pedo! Spesielt alle i denne byen. Var på butikken; der "hørte" jeg at de snakket om at "nakkeskudd" var det eneste som hjalp for "sånne som meg"... Er det meg det er noe feil med, eller er det omverdenen? 0 Siter
Gjest gråstein Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 ''Er det meg det er noe feil med, eller er det omverdenen?'' Hva tror du selv da? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Må vel være at jeg er "psyk i hodet"... Men jeg er så lei av å ha det sånn! 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 ''Er det meg det er noe feil med, eller er det omverdenen?'' Hva tror du selv da? Trur jeg er grensepsykotisk! 0 Siter
Gjest Ainona Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Trur jeg er grensepsykotisk! Tror jeg og. Synd du ikke kan få bedre støtte rundt deg, er tydelig at du trenger det. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Tror jeg og. Synd du ikke kan få bedre støtte rundt deg, er tydelig at du trenger det. Hva slags støtte skulle det være? 0 Siter
Gjest det du vil ha Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Hva slags støtte skulle det være? Omsorg. Oppmerksomhet. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Tror jeg og. Synd du ikke kan få bedre støtte rundt deg, er tydelig at du trenger det. Nå har jeg dopet meg ned med Truxal. Det hjelper. 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Folk flest er mest opptatt av seg selv og sitt. Dvs det er få du møter på butikken som bruker tid på å gruble og snakke om deg. De snakker/grubler om "egne ting". 0 Siter
frosken Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Du har også tidligere beskrevet at du får det slik i vanskelige perioder. Håper du snakker med behandleren din om dette. Jeg er overbevist om at det du hører kommer fra deg selv, og at det ikke er folk rundt deg som sier det. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Folk flest er mest opptatt av seg selv og sitt. Dvs det er få du møter på butikken som bruker tid på å gruble og snakke om deg. De snakker/grubler om "egne ting". Joda, "vet" jo det... =/ 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Du har også tidligere beskrevet at du får det slik i vanskelige perioder. Håper du snakker med behandleren din om dette. Jeg er overbevist om at det du hører kommer fra deg selv, og at det ikke er folk rundt deg som sier det. Jeg snakker med behandleren min om alt, jeg... =) 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Joda, "vet" jo det... =/ Klart du vet det. Tenk bare hvor mange timer du har brukt i dag til å tenke på meg og hva jeg gjør/ikke gjør. 0 Siter
Gjest Ainona Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Hva slags støtte skulle det være? Har skrevet det tidligere til deg "psykiatrisk sykepleier" på hjemmebesøk, og personen kan være med på å dra deg ut. Ja, piller er faktisk bra noen ganger, men du trenger innhold i hverdagen din Bare å gjøre noe vil få deg til å føle deg bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.