Gå til innhold

Meg eller verden?

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Har på "følelsen" av at alle trur jeg er pedo!

Spesielt alle i denne byen. Var på butikken; der "hørte" jeg at de snakket om at "nakkeskudd" var det eneste som hjalp for "sånne som meg"...

Er det meg det er noe feil med, eller er det omverdenen?

Fortsetter under...

Gjest gråstein
Skrevet

''Er det meg det er noe feil med, eller er det omverdenen?''

Hva tror du selv da?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Må vel være at jeg er "psyk i hodet"...

Men jeg er så lei av å ha det sånn!

Gjest SMIRnøff
Skrevet

''Er det meg det er noe feil med, eller er det omverdenen?''

Hva tror du selv da?

Trur jeg er grensepsykotisk!

Gjest Ainona
Skrevet

Trur jeg er grensepsykotisk!

Tror jeg og. Synd du ikke kan få bedre støtte rundt deg, er tydelig at du trenger det.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Tror jeg og. Synd du ikke kan få bedre støtte rundt deg, er tydelig at du trenger det.

Hva slags støtte skulle det være?

Annonse

Gjest det du vil ha
Skrevet

Omsorg. Oppmerksomhet.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Nå har jeg dopet meg ned med Truxal. Det hjelper.

Gjest sangsol
Skrevet

Folk flest er mest opptatt av seg selv og sitt.

Dvs det er få du møter på butikken som bruker tid på å gruble og snakke om deg. De snakker/grubler om "egne ting".

Skrevet

Du har også tidligere beskrevet at du får det slik i vanskelige perioder. Håper du snakker med behandleren din om dette.

Jeg er overbevist om at det du hører kommer fra deg selv, og at det ikke er folk rundt deg som sier det.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Folk flest er mest opptatt av seg selv og sitt.

Dvs det er få du møter på butikken som bruker tid på å gruble og snakke om deg. De snakker/grubler om "egne ting".

Joda, "vet" jo det... =/

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Du har også tidligere beskrevet at du får det slik i vanskelige perioder. Håper du snakker med behandleren din om dette.

Jeg er overbevist om at det du hører kommer fra deg selv, og at det ikke er folk rundt deg som sier det.

Jeg snakker med behandleren min om alt, jeg... =)

Gjest sangsol
Skrevet

Joda, "vet" jo det... =/

Klart du vet det.

Tenk bare hvor mange timer du har brukt i dag til å tenke på meg og hva jeg gjør/ikke gjør.

Annonse

Gjest Ainona
Skrevet

Har skrevet det tidligere til deg "psykiatrisk sykepleier" på hjemmebesøk, og personen kan være med på å dra deg ut. Ja, piller er faktisk bra noen ganger, men du trenger innhold i hverdagen din ;)

Bare å gjøre noe vil få deg til å føle deg bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...