Gå til innhold

Psykopat kan bli psykolog?

Anbefalte innlegg

Ifa-pastillen
Skrevet

En tidligere eks bestvenninne som jeg opplevde som sterkt manipulerende, alltid opptatt av å fremheve seg selv på bekostning av andre ved å trykke dem ned/fremheve dårlige ting om dem og ekstremt egosentrisk, er nå blitt utdannet psykolog.

Hun var alltid utrolig flink til å innynde seg hos dem hun ville være venner med, og selv om jeg advarte folk om manipuleringen og hvordan hun virkelig var så tok det år før disse vennene kom så langt til at de klarte å oppdage det selv.

Jeg finner det utrolig merkelig at en slik person kan bli psykolog og skal sitte der og avgjøre andres psykiske problemer når hun strengt tatt virkelig trenger det selv! Hvordan er det mulig?

Bella Dotte
Skrevet

Det er vel mulig fordi hun er flink til å manipulere og innynde seg og har lest på leksene sine, kanskje? Om det er riktig og rettferdig, nei det er det vel ikke.

Gjest Nevertheless
Skrevet

Hun valgte vel yrket fordi hun tror hennes perfekthet kan brukes til å fikse andre?

Skrevet

Det kan vel også være at hun har blitt voksen?

Gjest Acisind
Skrevet

Jeg er glad jeg ikke trenger en psykolog når jeg leser dette.

Ifa-pastillen
Skrevet

Jeg er glad jeg ikke trenger en psykolog når jeg leser dette.

Det er skremmende syntes jeg, at skjøre mennesker skal være i hennes hender. At det ikke finnes noe kontrollorgan som holder øye med psykologer/psykiatrer, man kan jo ha fritt spillerom!!!

Gjest fei for egen dør
Skrevet

Pass dine egne saker

Skrevet

Pass dine egne saker

Psykopat eller ikke. Det viktigste er vel om hun kan gjøre en god jobb som psykolog. Og det til det må en ha en hvis interesse mennesker og menneskers behov. Man skulle jo tro at hun også måtte selv få behandling hvis hun selv sliter psykisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...