Gjest nemlig hemlig Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Det siste året har jeg tatt rivotril 2mg hver 3dje eller 2re dag. Jeg føler meg avhengig av å ta det så ofte. Kan dette kun være psykisk, og oppstå av att jeg tror jeg er avhengig, eller er jeg avhengigselv om jeg ikke tar hver dag. Jeg har iallefall veldig lyst til å slutte å bruke de, fordi jeg blir sløv, og iom att jeg og er schizofren og har lavt stoffskifte, er jeg passiv nok fra før. Så hvordan trappe ned IHT styrke? Jeg har 2mg tabletter i store mengder. 0 Siter
rose23 Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Hvorfor tar du dem da? Rivotril skal brukes ved kraftig angst og ikke fast eller over lengre perioder. 0 Siter
Gjest nemlig hemlig Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Hvorfor tar du dem da? Rivotril skal brukes ved kraftig angst og ikke fast eller over lengre perioder. Jeg tar de for kraftig angst. Og fordi jeg føler jeg kommer til å få angst hvis jeg ikke tar dem. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Du kan jo prøve med 1 mg med samme hyppighet som du nå tar 2 mg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.