Gå til innhold

Rivotril er jeg avhengig? hvordan trappe ned.

Anbefalte innlegg

Gjest nemlig hemlig
Skrevet

Det siste året har jeg tatt rivotril 2mg hver 3dje eller 2re dag. Jeg føler meg avhengig av å ta det så ofte. Kan dette kun være psykisk, og oppstå av att jeg tror jeg er avhengig, eller er jeg avhengigselv om jeg ikke tar hver dag. Jeg har iallefall veldig lyst til å slutte å bruke de, fordi jeg blir sløv, og iom att jeg og er schizofren og har lavt stoffskifte, er jeg passiv nok fra før. Så hvordan trappe ned IHT styrke? Jeg har 2mg tabletter i store mengder.

Skrevet

Hvorfor tar du dem da? Rivotril skal brukes ved kraftig angst og ikke fast eller over lengre perioder.

Gjest nemlig hemlig
Skrevet

Hvorfor tar du dem da? Rivotril skal brukes ved kraftig angst og ikke fast eller over lengre perioder.

Jeg tar de for kraftig angst. Og fordi jeg føler jeg kommer til å få angst hvis jeg ikke tar dem.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du kan jo prøve med 1 mg med samme hyppighet som du nå tar 2 mg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...