Gjest Zyprexus Skrevet 3. juli 2011 Skrevet 3. juli 2011 Hei! Kjenner en person på nettet som påstår at h*n blir mobbet av ukjente folk f.eks på gaten. H*n sliter også psykisk uten at jeg vet hvilken diagnose personen har. Hvordan kan jeg finne ut om dette er ekte følelser, eller om det er noe psyksik inne i bildet? Halisunasjoner? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Helt sikkert kan du ikke finne det ut, men det er >99% sannsynlighet for at dette er psykisk sykdom. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Det med å bli "mobbet av ukjente folk på gata" kjenner jeg meg veldig igjen i... jeg har en schizoaffektiv-diagnose. Når folk spytter på gaten, føler jeg at de gjør det i avsky for meg. F.eks. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Jeg har det slik i mine "psyke" perioder. Tror ikke det er helt friskt nei. Egentlig ganske skrekkelig å ha det sånn. Heldigvis finnes det medisiner som slår ihjel noe av dette. Hadde jeg levd på 1800-tallet hadde jeg nok ligget i en hule for meg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.