Gjest back123 Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Jeg bruker 600 mg Quitiapin mot paranoide forestillinger og 10 mg Cipralex mot depresjon. Medisinen virker greit på meg men jeg føler at jeg er blitt så likegyldig.... Kommer dette av medisinen?? Dette føles ganske plagsomt, men dette er kanskje noe jeg må "leve med"? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Ikke vet jeg. Men jeg bruker også kobinasjonen AP og AD, og jeg har det ikke sånn hele tiden. I tider er jeg deprimert, andre ganger er jeg full av energi og klarer å komme meg gjennom dagen på en fin måte. Men det spekuleres i om jeg har schizoaffektiv lidelse, bipolar type. Psykiateren vet ikke helt om det er det eller bare unipolar type. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Husk at depresjon kan omfatte likegyldighet. 0 Siter
Gjest Nevertheless Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Hei, kan jeg spørre deg om hva slags type paranoide forestillinger du har? Sliter med det samme, men har en annen dosering enn deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.