Gjest paranoiidaaa! Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Jeg blir gal av meg selv. Jeg er gravid med min mann i 3 mnd. Jeg hadde black-out på en fest den mnd jeg ble gravid, men var da sammen med min mann der. Jeg fikk black-out på slutten av kvelden. Nå er jeg blitt paranoid, tenker at tenk om jeg mot formodning hadde sex på toalettet med en fremmed mann uten å huske noe? Kan en hjerne klikke fullstendig? Vi var jo sammen hele tiden unntatt når jeg var på toalettet. Jeg var der ikke lenge.Vet dette er helt surrealistisk, men så får jeg litt noia. Jeg vet jo det bare er tull innerst inne, men tenker at tenk om jeg hadde sex da i 10 minutter mens jeg var på toalettet? Åssen skal jeg få bukt med disse tåpelige tankene? Vi er 27 og 28 år. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Om du hadde hatt sex med en annen mann på toalettet denne kvelden ville du garantert ha husket på det. Du var sikkert ikke på toalettet så veldig lenge heller? Det kan du jo spørre din mann om? Kanskje du kan snakke med mannen din om disse urealistiske tankene? Tror helt sikkert at hormonene dine gjør deg litt nervøs. 0 Siter
Gjest paranoiidaaa! Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Om du hadde hatt sex med en annen mann på toalettet denne kvelden ville du garantert ha husket på det. Du var sikkert ikke på toalettet så veldig lenge heller? Det kan du jo spørre din mann om? Kanskje du kan snakke med mannen din om disse urealistiske tankene? Tror helt sikkert at hormonene dine gjør deg litt nervøs. Sant, jeg tenker også sånn. Det er jo helt syke tanker, vil jo tro jeg hadde husket noe sånt. var ikke lenge på toalettet,fort tilbake. dessuten var det få folk der. Likevel klarer jeg ikke føle at jeg er helt sikker...hva gjør man med sånt tull? vil det gå over om en stund? 0 Siter
Gjest winda Skrevet 4. juli 2011 Skrevet 4. juli 2011 Sant, jeg tenker også sånn. Det er jo helt syke tanker, vil jo tro jeg hadde husket noe sånt. var ikke lenge på toalettet,fort tilbake. dessuten var det få folk der. Likevel klarer jeg ikke føle at jeg er helt sikker...hva gjør man med sånt tull? vil det gå over om en stund? Hver gang du får slike tanker må du avbryte dem og tenke at dette er bare tull. Tanker er ikke alltid sanne :-). Lykke til 0 Siter
serenity777 Skrevet 5. juli 2011 Skrevet 5. juli 2011 Dette høres mere ut som tvangstanker enn paranoia. Det er slitsomt, og blir verre, jo mere man leter etter garantier for att tankene er feil. Du må prøve å leve med tvilen, selv om den sikkert er 99,9% ubegrunnet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.