Gå til innhold

Hvor fort skriver du? TEST

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• ekte nick

4

• nitty-gritty

3

• jubalong70

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Modern77

''Det er sjelden jeg kopierer tekst når jeg skriver på data.''

Samme her, men når jeg skriver uten å kopiere kan det jo hende at det går med litt tid til tenkepauser innimellom :-)

Tror det er litt meningen, hvis det er vanlige setninger er det lettere å tenke seg til hva neste ord er, cluet her er vel å oppfatte ordet tidlig og få skrevet det fortest mulig, er du treig i oppfattelsen går det dertil treigere å få det skrevet.

Annonse

Gjest prust

Så fort dere skriver!

Jeg trodde jeg skrev ganske fort, men nesten alle dere skriver fortere enn meg ;-(

Tok testen med nytt friskt sinn nå i dag, og fikk omtrent det samme:

NORSK:

Du fikk 204 poeng, så du havnet på en plass 1166 av 2361 totalt.

Du skriver 277 bokstaver per minutt

Du har 62 riktige ord og

du har 1 feile ord.

ENGELSK:

You reached 144 points, so you achieved position 118966 of 290074 on the ranking list

You type 196 characters per minute

You have 36 correct words and

you have 1 wrong words

--------------------------------------------------------------------------------

FRANSK:

You reached 147 points, so you achieved position 11302 of 16198 on the ranking list

You type 207 characters per minute

You have 23 correct words and

you have 2 wrong words

Annonse

Så fort dere skriver!

Jeg trodde jeg skrev ganske fort, men nesten alle dere skriver fortere enn meg ;-(

NORSK:

Du har 62 riktige ord og

du har 1 feile ord.

ENGELSK:

You reached 144 points, so you achieved position 118966 of 290074 on the ranking list

you have 1 wrong words

--------------------------------------------------------------------------------

FRANSK:

You reached 147 points, so you achieved position 11302 of 16198 on the ranking list

you have 2 wrong words

Måtte prøve meg på dansk *he he*det var jo ganske likt norsk hvor jeg fikk 69 ord. Jeg antar svensk ville gått mye dårligere, blant annet pga at vi ikke har egne taster for ä og ö

Du skriver 303 tegn i minuttet

Du har 63 korrekte ord og

du har 1 forkerte ord

Engelsk:

You type 285 characters per minute

You have 54 correct words and

you have 1 wrong words

Tysk

Du schreibst 265 Zeichen pro Minute

Du hast 46 korrekt geschriebene Wörter und

Du hast 0 falsch geschriebene Wörter

Så fort dere skriver!

NORSK:

Du har 62 riktige ord og

du har 1 feile ord.

ENGELSK:

you have 1 wrong words

FRANSK:

you have 2 wrong words

Jeg prøvde meg på ymse andre språk, som jeg ikke kan, og svensk kom ganske langt ned på lista her ja :-) (fritidsproblemer? *S*)

Best ut kom faktisk italiensk av dem jeg prøvde, og det var sikkert på grunn av at det stort sett var "vanlige" bokstaver.

Resultatet ble (antall korrekte ord + antall uriktige ord):

Italiensk: 49 + 2

Svensk: 31 + 2

Polsk: 31 + 8

Indonesisk: 29 + 6

Spansk: 23 + 2

Fransk: 18 + 4

Jeg prøvde meg på ymse andre språk, som jeg ikke kan, og svensk kom ganske langt ned på lista her ja :-) (fritidsproblemer? *S*)

Best ut kom faktisk italiensk av dem jeg prøvde, og det var sikkert på grunn av at det stort sett var "vanlige" bokstaver.

Til å være ting du ikke kan greide du deg da meget bra. Jeg har også gjort ting jeg ikke kan. Jeg har bakt. Eplekake. Den ble litt tørr. Jeg tror det er fordi jeg ikke makter å legge kjærlighet i det:)

Gjest Elextra

Wow, imponert over hvordan du klarte å skrive på språk du ikke kan! Har ikke forsøkt, men innbiller meg at jeg ikke ville klare såpass. Kanskje vi skulle prøve finsk?

Wow, imponert over hvordan du klarte å skrive på språk du ikke kan! Har ikke forsøkt, men innbiller meg at jeg ikke ville klare såpass. Kanskje vi skulle prøve finsk?

Finsk:

''You have 23 correct words and

you have 1 wrong words''

;-)

Det verste er alle de språkene med mye ~og ´ og ^ ¨ osv. Me finsk hadde veldig rare ord.

Til å være ting du ikke kan greide du deg da meget bra. Jeg har også gjort ting jeg ikke kan. Jeg har bakt. Eplekake. Den ble litt tørr. Jeg tror det er fordi jeg ikke makter å legge kjærlighet i det:)

Så flink du er! :-) Setter du over kaffen? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...