Gå til innhold

Hvor fort skriver du? TEST

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Finsk:

''You have 23 correct words and

you have 1 wrong words''

;-)

Det verste er alle de språkene med mye ~og ´ og ^ ¨ osv. Me finsk hadde veldig rare ord.

Øy - du slo meg i finsk:

1. gang:

You type 142 characters per minute

You have 17 correct words and

you have 2 wrong words

2. gang:

You type 161 characters per minute

You have 20 correct words and

you have 1 wrong words

Prøvde meg på tysk også (som jeg heller ikke kan):

Du schreibst 197 Zeichen pro Minute

Du hast 37 korrekt geschriebene Wörter und

Du hast 1 falsch geschriebene Wörter

Merker at jeg blir voldsomt distrahert hvis det kommer opp et rødt ord. Og jeg klarer det ikke når det er bråk rundt meg.

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• ekte nick

4

• nitty-gritty

3

• jubalong70

2

Mest aktive i denne tråden

Øy - du slo meg i finsk:

1. gang:

You type 142 characters per minute

You have 17 correct words and

you have 2 wrong words

2. gang:

You type 161 characters per minute

You have 20 correct words and

you have 1 wrong words

Prøvde meg på tysk også (som jeg heller ikke kan):

Du schreibst 197 Zeichen pro Minute

Du hast 37 korrekt geschriebene Wörter und

Du hast 1 falsch geschriebene Wörter

Merker at jeg blir voldsomt distrahert hvis det kommer opp et rødt ord. Og jeg klarer det ikke når det er bråk rundt meg.

Bar jobba :-)

Jeg prøvde meg på _tyrkisk_! ;-) Fikk 12 rett og 6 feil. Det var veldig mange rare bokstaver, blant annet forskjell på i med og uten prikk over. Og hvordan man skal skrive s og c med en sånn rar 'dert' under aner jeg virkelig ikke. ;-)

Gjest Elextra

Finsk:

''You have 23 correct words and

you have 1 wrong words''

;-)

Det verste er alle de språkene med mye ~og ´ og ^ ¨ osv. Me finsk hadde veldig rare ord.

Finsk:

''You type 290 characters per minute

You have 37 correct words and

you have 2 wrong words''

Vanskelig! Særlig ord med masse ä og sånt.

Finsk:

''You type 290 characters per minute

You have 37 correct words and

you have 2 wrong words''

Vanskelig! Særlig ord med masse ä og sånt.

Ja, alle disse "særbokstavene" gjør det verre, spesielt fordi vi ikke har egne taster for dem. Jeg fikk stor forskjell på skrivehastighet mellom dansk og svensk - dansk var nesten på høyde med norsk, mens svensk 'skåret' jeg dårligere på enn på italiensk ;-)

Du burde prøve tyrkisk!

Gjest Elextra

Ja, alle disse "særbokstavene" gjør det verre, spesielt fordi vi ikke har egne taster for dem. Jeg fikk stor forskjell på skrivehastighet mellom dansk og svensk - dansk var nesten på høyde med norsk, mens svensk 'skåret' jeg dårligere på enn på italiensk ;-)

Du burde prøve tyrkisk!

Ja, på tyrkisk ble det hverken raskt eller riktig:

''You type 253 characters per minute

You have 24 correct words and

you have 17 wrong words''

Gjest prust

Bar jobba :-)

Jeg prøvde meg på _tyrkisk_! ;-) Fikk 12 rett og 6 feil. Det var veldig mange rare bokstaver, blant annet forskjell på i med og uten prikk over. Og hvordan man skal skrive s og c med en sånn rar 'dert' under aner jeg virkelig ikke. ;-)

Jeg så også litt på noen andre rare språk, men fant ikke ut av de rare bokstavene.

Da vi var i Frankrike, lånte jeg en pc en dag for å skrive mail - og det var veldig rart å skrive på et fransk tastatur. Bokstavene var på helt andre steder enn vanlig. Og så hadde de egne taster for f.eks. é og è :-)

Annonse

Jeg så også litt på noen andre rare språk, men fant ikke ut av de rare bokstavene.

Da vi var i Frankrike, lånte jeg en pc en dag for å skrive mail - og det var veldig rart å skrive på et fransk tastatur. Bokstavene var på helt andre steder enn vanlig. Og så hadde de egne taster for f.eks. é og è :-)

*S*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...