Gå til innhold

Grensepsykose?

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg tenker ofte at jeg kan lese andre sine tanker.

Også folk som er milevis fra meg. Det er tankerekker som detter ned i hodet mitt, som kommer fra det andre tenker.

Det er som regle negativt, om meg som person, desverre.

Ikke alltid jeg husker hva det var de tenkte, da men.

Er jeg grensepsykotisk da?

Gjest psykihodetmitt
Skrevet

Sånn er jeg og, men jeg anser ikke meg selv som grensespykotisk.

Men du har jo ganske mye andre ting som kanskje sammen med dette gjør deg grensepsykotisk?

Jeg aner ikke, håper du finner ut av det,for din skyld

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Sånn er jeg og, men jeg anser ikke meg selv som grensespykotisk.

Men du har jo ganske mye andre ting som kanskje sammen med dette gjør deg grensepsykotisk?

Jeg aner ikke, håper du finner ut av det,for din skyld

Ja, det er sikkert normalt. :-)

Akkurat dette, da.

Gjest Ainona
Skrevet

Tror det er normalt, få andres tanker inn. Tanker svever rundt, fra den ene til den andre. Og om du er deprimert får du negative tanker inn, om du er glad kommer positive tanker inn. Slik tolker jeg det ihvertfall, men ikke sikkert andre mener det samme.

nitty-gritty
Skrevet

Tror det er normalt, få andres tanker inn. Tanker svever rundt, fra den ene til den andre. Og om du er deprimert får du negative tanker inn, om du er glad kommer positive tanker inn. Slik tolker jeg det ihvertfall, men ikke sikkert andre mener det samme.

Dette er nok i alle fall grensepsykotisk...

nitty-gritty
Skrevet

Jeg vet ikke. Paranoia, i alle fall.

Det er jo ikke virkelig. Folk flest har ikke lange tankerekker om deg.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Alle har det, føles det ut som...

Men, nei, det er vel ikke virkelig...

Noen ganger skulle jeg ønske det.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Tenker at folk jeg ikke har sett på flere år sitter og tenker på meg, og at disse tankene blri tilgjengelig for meg når jeg dupper av. For da kommer vi inn i en slags annen, utenomdimensjonell verden, hvor alt er ett...

Galemattias.

Gjest psykihodetmitt
Skrevet

Tenker at folk jeg ikke har sett på flere år sitter og tenker på meg, og at disse tankene blri tilgjengelig for meg når jeg dupper av. For da kommer vi inn i en slags annen, utenomdimensjonell verden, hvor alt er ett...

Galemattias.

Da vil jeg nok vurdere deg litt annerledes..det var ingen annen dimensjon eller noe i hovedinnlegget ditt :-)

Gjest Ainona
Skrevet

Dette er nok i alle fall grensepsykotisk...

Ser dere skriver det. Men hvorfor sier ikke behandleren min det?

Hun sa tanker svever rundt oss, de var ikke inni oss. Prøver hun å lure meg, eller vil de se hvor langt det går før jeg virkelig klikker?

Psykiateren sa til henne "**** er heldig som går til deg".

Hvorfor det? Tror ikke jeg vil gå der mer. Men skal ta medisin fordet om natta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...