Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hårkvinnen
Skrevet

Hei

Jeg er en 30 år gammel kvinne, og jeg er så hårete at jeg fint kan få jobb i sirkus...Jeg velger å skrive i "psykiatri" fordi dette tar nå helt overhånd på livet mitt. Og jeg er desperat etter råd.

Jeg bruker minst 3-4 timer HVER dag på å nappe, plukke, vokse, barbere etc... Og det er til ingen nytte. Jeg tør ikke være nærme folk, da de kan oppdage hårveksten min Jeg kan ikke ha noen intime forhold til menn, da jeg overhodet ikke tør å ta av meg klærne. (jeg har mer hår på kroppen enn de fleste menn...!) Jeg går aldri i shorts, skjørt, bikini e.l. Da det enste som "hjelper" er å bruke masse klær som skjuler alle hårene. Allikevel så er ansiktet et skikkelig problem for meg.

Hva kan jeg gjøre med dette?

Jeg har "bart", stive, svarte hår som vokster ut på haken, Store svarte øyebryn som er vokst sammen på midten. Lange, lyste "dun-hår" på kinn og hals. Jeg har ljønnsår fra navlen og ned til knærne (det virker ihvertfall slik. Kan hende jeg "bare" har hårete lår) Stive, svarte hår på legger, føtter og tær, Hår på ryggen... Jeg er ei kvinne, jeg skal jo ikke være sånn!!!

Jeg føler meg som et missfoster, og det tar så overhånd i hverdagen min. Hver eneste dag bruker jeg 3-4 timer på hårfjerning. Hopper jeg over en dag, så ser jeg ikke ut neste dag. Jeg har kastet bort hauger av penger på ubrukelige hårfjerning utstyr. Er det noe jeg i det hele tatt kan gjøre?

Skrevet

Uff dettee hørtes skikkelig kjipt ut. kan det være at du forsterker hårvekst-problemet ved at du stadig napper det vekk? Jeg ville tatt kontakt med noen profesjonelle hudpleiere som har erfaringer med permanent hårfjerning. Kanskje kan laserbehandling være løsningn?

Skrevet

Kan du ha PCOS? (Søk på nettet, ligger mye info ute)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...