Gå til innhold

Ikke som planlagt

Anbefalte innlegg

xxløvetannxx
Skrevet

Er så lei meg, jeg nå.

I dag var dagen...jeg skulle ta livet av meg - men hva oppdager jeg når jeg står opp? Jo, mannen min er hjemme fra jobb i dag!

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre lenger. Jeg har så vondt - enda jeg vet at jeg har hatt det mye verre før. Jeg orker bare ikke fler opp- og nedturer, flere svingninger.

Jeg lurer på om en innleggelse kunne vært til noe hjelp, men jeg vil jo ikke det heller. Sitte der alene og glemt...røyke og drikke kaffe dagen lang. Sove, spise, sove mer... Ikke noe for meg. Jeg må ha noe å henge fingrene i for å overleve. Men så vil jeg jo ikke overleve heller da.

Jeg er så sliten av livet. Vet ikke i hvilken ende jeg skal begynne å nøste oppi dette.

Gjest togli
Skrevet

Kanskje var det skjebnen som bestemte at mannen din skulle være hjemme fra jobb idag? Det er ikke meningen at du skal dø... fordi du bare er nede i en dyp bølgedal nå, og med tiden vil du se lyset...

Ta kontakt med fastlegen for å få hjelp!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Når en er kommet til dette stadiet, er tiden inne for straks å ringe fastlegen.

Har må det ikke være noen "skal bare" før du tar kontakt med helsevesenet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...