Gå til innhold

Har hodepine, blir feil diagnosert og blir verre for hverdag som går.

Anbefalte innlegg

Gjest Khann
Skrevet

Hei, Jeg holder på å gal helt fordi jeg har sånne smerter i hodet meste parten av dagen. De er så sterke smerter at ikke engang en elefant kan tåle det. Jeg besvimer av det til og med. Nå i det siste har jeg fått vondt i hånda, fingerene og i ryggen, blir helt kraftløs, nesten paralisert blir jeg. Å bevege seg blir veldig vanskelig og krever mye får å kunne bevege en finger. Dette varer i noen timer. Jeg kaster opp noen ganger, er ofte kvalm, blir døsig og svimmel. Får trykk gjennom ørene: Trykket presses sterkt inn gjennom ørene mot senter/midt i hodet og det varer i flere timer, gjør veldig veldig vondt, gradvis gir det seg. Har problemer med hukommelse også. Så beskriver legen min dette som psykisk lidelse derfor holder jeg på å bli gal i tillegg. Hva syns du, er disse symptomer på psykisk lidelse? Jeg har blitt stukket ned engang før i brystet. Brystet ble skjært ca 10 sentimeter i lengde, knivet gikk inn, vanskelig å si hvor dypt, det gjorde vondt men disse hodepinene og trykket gjennom ørnene skaper så mye streke smerter at de kan ikke engang sammenlignes med smertene fra knivstikkingen. Knivstikket var ingenting i forhold til dette her. Og det varer timesvis, hverdag/natt. Blir jo også paranoid når jeg hører slik fra legen og får ikke noe medisin som kan hjelpe. Han kan jo ha dårlige hensikter mot meg kansje?. Eller er han rett og slett en dårlig lege eller han tar meg ikke på alvor?. Bytter jeg lege så hjelper det ikke som jeg har forstått det? Håper jeg tar feil for da bytter jeg lege med engang.

serenity777
Skrevet

Hvis han avfeier det som psykisk, uten å ha sendt deg til forskjellige undersøkelser, og tatt diverse tester, så synes jeg du skal bytte lege med en gang.

Gjest erdetliverdethåp
Skrevet

Hvis han avfeier det som psykisk, uten å ha sendt deg til forskjellige undersøkelser, og tatt diverse tester, så synes jeg du skal bytte lege med en gang.

Hva med å prøve migrene medisiner. Jeg hadde sinnsykt mye vondt i hodet i mange år, var lyssky og på det verste kastet jeg opp. Prøvde allverdens smertestillende, men ingen ting hjalp. Paralgin forte gjorde meg faktisk verre.

Til slutt sa legen at jeg fikk prøve migrenemedisiner og vips-var hodepinen borte. Lurer litt på hvorfor jeg ikke fikk prøve dette før, men jeg hadde visst ingen typiske migrene-symptomer. Nå har det heldigvis blitt mindre og mindre av disse migrene anfallene og takk og pris for det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...