Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kjenning av meg bruker til dels høye doser Nozinan. Han er ikke psykotisk.

Egentlig har jeg aldri skjønt hvorfor han bruker det. Legen hans er ikke begeistret. Han veier over 100 kg.

Er Nozinan et utdatert legemiddel, som har blitt tatt over av mer moderne midler?

serenity777
Skrevet

Nozinan er ett gammelt høydose nevroleptika. Det gies i doser fra 5mg helt opp til 1000mg. Jeg gikk personlig ufrivillig på det i en dose på 100 mg, da jeg var tvangsinnlagt på begynnelsen av 90tallet,og jeg kan ikke forstå att folk frivillig tar den apedopen der, man blir helt utafor, men det virker sikkert ikke likt på alle.

Det brukes i små doser for ikke psykotiske også, da som enten sovemedisin, eller for å øke virkningen av smertestillende.

Skrevet

Nozinan er ett gammelt høydose nevroleptika. Det gies i doser fra 5mg helt opp til 1000mg. Jeg gikk personlig ufrivillig på det i en dose på 100 mg, da jeg var tvangsinnlagt på begynnelsen av 90tallet,og jeg kan ikke forstå att folk frivillig tar den apedopen der, man blir helt utafor, men det virker sikkert ikke likt på alle.

Det brukes i små doser for ikke psykotiske også, da som enten sovemedisin, eller for å øke virkningen av smertestillende.

Takk for informasjon!

Skrevet

Da vet jeg det....takk for svar...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...