Gå til innhold

NHD; Tolvon nedtrapping.

Anbefalte innlegg

Gjest Remlow
Skrevet

Hei.

Jeg bruker 60 mg Tolvon om kvelden. Ettersom det ikke har noen effekt, skal jeg slutte med dem.

Begynner med Sarotex i stedet.

Kan jeg slutte tvert med Tolvon og starte med Sarotex med det samme?

Hvis ikke, hvordan trapper jeg ned Tolvon mens jeg trapper opp Sarotex. Og hvor lang tid må jeg evt. bruke på det.

Styrken på Sarotex-tablettene er 25 mg.

Jeg er en utålmodig sjel, men jeg er av sorten som liker bedre å hoppe i det enn å krype i det.

Blir veldig takknemlig for svar, for både legen og psykiateren har ferie nå.

Skrevet

Hei. Jeg har prøvd forskjellige antidepressiva - og hver gang jeg har byttet har jeg fått beskjed om å trappe ned forsiktig, for så å gå et par-tre dager uten tabletter før jeg sakte, men sikkert trapper opp med den nye.

Gjest Remlow
Skrevet

Hei. Jeg har prøvd forskjellige antidepressiva - og hver gang jeg har byttet har jeg fått beskjed om å trappe ned forsiktig, for så å gå et par-tre dager uten tabletter før jeg sakte, men sikkert trapper opp med den nye.

Åååå! At det skal være sånt styr med disse antidepressivene!

Skulle ønske man bare kunne bytte over med det samme!

Hva skjer egentlig hvis man skulle gjøre det...?

Med benzo er det jo ikke sånn. Det er f.eks ikke noe problem å bytte direkte fra Librium til Valium.

Tenker likevel at jeg kan jo forsøke...og se hvordan det går.

Jeg dør vel ikke av det, men skulle det bli ille kan jeg jo bare gå tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...