Gå til innhold

Forvirra igjen/fantasiverden?

Anbefalte innlegg

Gjest Hater gamle papirer.
Skrevet

Kan man få F 20-29 som diagnose, eller må det spesifiseres?

Lest gamle drittpapirer, tror jeg er mer i virkeligheten i dag enn da, er jeg ikke?

Som om noen vet det, uten å være synsk! Hvorfor var jeg bra fungerende da i noen år hvis det er noe F greier?

Og vil det gå bakover igjen nå?

Blir dårligere?

Kan det gå over, kan det gå fremover uten at jeg tar medisiner?

Ser at jeg har holdt på med dette hele livet, leste en alternativbehandler sa "De har ikke hjulpet deg i psykiatrien, de lar deg leve i en fantasiverden". Lar meg? Hva er det jeg ikke ser? Hvorfor?

Hvordan kan jeg lære meg å se verden slik andre gjør, når jeg aldri har gjort det? Er det noe poeng i det i det hele tatt?

Skrevet

Tror det var for ca et år siden eller lengre siden?

Du skrev til meg her at jeg hadde blitt bedre, kommet meg eller noe i den dur. Tror du jeg blir syk igjen nå? Tror jeg var i virkeligheten en god stund...

Skrevet

Tror det var for ca et år siden eller lengre siden?

Du skrev til meg her at jeg hadde blitt bedre, kommet meg eller noe i den dur. Tror du jeg blir syk igjen nå? Tror jeg var i virkeligheten en god stund...

Og tror du jeg gjør dette selv, lager min egen verden?

Da må jeg ha sterke krefter og er da en kreativ person, masse skaperevne...

Skrevet

Bare se bort i fra dette, slett om mulig :)

Skal prøve å holde meg unna!

Skrevet

Kan du slette dette?

Ser at jeg blir GAL av å lese gamle papirer, folk er galne her!

Hadde jeg fått reprise på alt vil jeg dø, det er denne plassen som har gjort meg syk...måtte de få tilbake det de har gitt! Amen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...