tjohei Skrevet 10. juli 2011 Skrevet 10. juli 2011 Har funnet ut at det å gå ut i frisk luft på steder man liker hjelper på indre uro og negativ grubling. For å unngå negativ grubling er det en fordel at det skjer litt rundt en. Det å gå alene i skogen vil derfor kanskje ikke ha samme effekt. Noen som også har oppdaget dette? 0 Siter
Gjest winda Skrevet 10. juli 2011 Skrevet 10. juli 2011 Jeg har effekt av å gå fort når jeg er veldig stressa. Når hodet er sprengfullt av rasende tanker, og jeg prater i et kjør, er det på tide å legge ut på tur. Da raser tankene mens jeg går, og så blir jeg roligere og kan slappe mere av når jeg kommer hjem. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 13. juli 2011 Skrevet 13. juli 2011 Jeg har effekt av å gå fort når jeg er veldig stressa. Når hodet er sprengfullt av rasende tanker, og jeg prater i et kjør, er det på tide å legge ut på tur. Da raser tankene mens jeg går, og så blir jeg roligere og kan slappe mere av når jeg kommer hjem. Helt enig "tjohei" - jeg går ca. en mil hver dag. En flott erkreasjon!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.